Google promovează gimnastica ritmică, printr-un nou logo dedicat Jocurilor Olimpice

Google şi-a dedicat logoul de sâmbătă probei de gimnastică ritmică de la Jocurile Olimpice, care se încheie duminică la Londra.

489 afișări
Imaginea articolului Google promovează gimnastica ritmică, printr-un nou logo dedicat Jocurilor Olimpice

Google promovează gimnastica ritmică, printr-un nou logo dedicat Jocurilor Olimpice

Google Doodle-ul din penultima zi a Jocurilor Olimpice de la Londra prezintă o sportivă evoluând la panglică, la proba de gimnastică ritmică.

Aceasta este singura disciplină a gimnasticii exclusiv feminină şi totodată una din cele două probe olimpice rezervate numai sportivelor, cealaltă fiind înotul sincron .

Sportivele pot folosi următoarele cinci obiecte - coarda, cercul, mingea, panglica şi măciucile - sau prezenta un exerciţiu liber.

La Jocurile Olimpice de la Londra, finala acestei probe va avea loc duminică pe Wembley Arena.

Gimnastica ritmică a devenit disciplină olimpică de la ediţia JO din 1984.

Pe de altă parte, gimnastica artistică este unul din cele cinci sporturi originale ale Jocurilor Olimpice moderne, fiind inclusă, alături de nataţie, atletism, scrimă şi ciclism de la prima ediţie a acestora, la Atena, în 1896. Din 2000, la probele de gimnastică s-a adăugat şi trambulina.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici