Măsurarea audienţei talk-show-urilor TV, extinsă pe reţelele de socializare

Compania Nielsen a luat decizia de a măsura audienţele talk-show-urilor TV nu doar pe Twitter, ci şi pe alte două reţele de socializare celebre, Facebook şi Instagram, informează variety.com.

Măsurarea audienţei talk-show-urilor TV, extinsă pe reţelele de socializare

Atunci când Nielsen a lansat produsul "Twitter TV Ratings", în toamna anului 2013, compania spera să monitorizeze în acest fel o mare parte din conversaţiile referitoare la talk-show-urile TV care au loc în universul reţelelor de socializare. Compania a decis de curând că trebuie să extindă acest nivel de monitorizare, deoarece multe dintre acele conversaţii au loc în afara reţelei de microblogging Twitter.

Pe lângă Twitter, Nielsen va monitoriza mai întâi Facebook, iar, mai târziu, Instagram, pentru a măsura nivelul conversaţiilor referitoare la talk-show-urile de televiziune prin intermediul mesajelor publicate de internauţi pe aceste reţele de socializare, în discuţiile lor cu prietenii, membrii familiilor lor, admiratorii lor sau cu publicul general.

Noul instrument de măsurare a audienţei se va numi "Social Content Ratings" şi va deveni disponibil în prima jumătate a anului 2016, pe toate pieţele în care "Nielsen Twitter TV Ratings" operează deja în prezent: Australia, Italia, Mexic şi Statele Unite.

Această extindere demonstrează încă o dată importanţa tot mai mare pe care o au reţelele de socializare în procesul de influenţare a comportamentului consumatorilor.

Cunoaşterea felului şi a momentului în care vor apărea discuţii între telespectatori despre anumite programe TV, dar şi a părerilor pe care consumatorii de programe de televiziune le au despre o anumită emisiune, vor ajuta posturile TV să îşi potenţeze mai bine eforturile promoţionale sau chiar să remodeleze direcţia creativă a unui serial, talk-show sau emisiuni.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

comentează și tu Momentan sunt 1 comentarii
Taguri:
NIELSEN ,
TWITTER ,
FACEBOOK
COMENTARII
  • Ma nage rLeagu e. ro 20 ian 2016

    Best next-gen online sci-fi game on the web! No Pay2Win! : AD2460. c o m
    .__ Castiga premiul cel mare de 75 de euro in competitia Champions League sau un trofeu real pe care il poti castiga jucand in cel mai bun ma na ger de fotbal online gratuit:
    Ma nage rLeague. ro

  • vezi toate comentariile
COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

ULTIMA ORĂ
Va avea curaj Traian Băsescu să facă asta? Adevărul care trebui spus până la capăt