- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (27.01.2010, 13:55)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mediafax Monitorizare face ierarhia brandurilor auto cu cea mai mare acoperire media în 2009
Dacia este marca auto cu cea mai mare acoperire media în 2009, ea fiind urmată de Renault, Ford, Volkswagen, BMW, Mercedes, Audi, Opel, Toyota şi Ferrari, conform unei analize realizate de Mediafax Monitorizare, liderul pieţei de monitorizare de presă din România.
99 afișări
Mediafax Monitorizare face ierarhia brandurilor auto cu cea mai mare acoperire media în 2009
În cazul tuturor celor zece branduri, presa scrisă centrală a generat un număr mai mare de menţiuni faţă de televiziune şi radio, având o pondere de cel puţin 60% din total.
Analiza Mediafax Monitorizare evaluează cantitativ acoperirea media pe care au avut-o principalele mărci auto, pe baza numărului de menţiuni înregistrate în presa scrisă centrală, la radio şi televiziune în decursul anului trecut.
Într-un an în care sectorul auto a resimţit puternic efectele crizei, evoluţia pieţei din România şi a industriei auto mondiale în acest context a reprezentat principalul subiect abordat de mass-media, alături de programul "Rabla" şi lansările de noi modele.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Administrația Biden va crește de 4 ori tariful pe EV-urile importate din China. China critică planurile SUA
-
Ambasadorul Israelului distruge Carta ONU cu un tocător de hârtie. A protestat împotriva votului pro-Palestina
-
Cum poate fi blocată Rusia pe front. Ucraina aşteaptă primele avioane de luptă F-16 în iunie sau iulie - surse
-
Novak Djokovic, lovit de o sticlă de apă, a ieşit de pe teren sângerând
Cu aproape 11% din totalul menţiunilor monitorizate, Dacia este lider al ierarhiei mărcilor auto în funcţie de acoperirea media. Împreună, cele zece mărci auto din top - Dacia (10,9%), Renault (8,3%), Ford (6,7%), Volkswagen (6,3%), BMW (4,8%), Mercedes (4,7%), Audi (4,4%), Opel (4%), Toyota (3,8%), Ferrari (3,6%) - cumulează 57,5% din totalul menţiunilor, în timp ce restul sunt disputate de alte 34 de mărci.
În ceea ce priveşte repartizarea pe medii a articolelor, presa scrisă generează cel mai mare număr de menţiuni. În raport cu radioul şi televiziunea, presa scrisă cumulează între 60% şi 89% din totalul menţiunilor, în funcţie de marcă. Ponderea cea mai mare este înregistrată de Audi - 89% dintre menţionările acestei mărci se regăsesc în cotidiene şi periodice.
La rândul său, televiziunea cumulează între 8% şi 27% din numărul de menţiuni monitorizate pentru o marcă auto, în timp ce pe radio se înregistrează între 3% şi 18%. Dintre cele zece mărci, Dacia are cea mai mare pondere a acoperirii TV în ansamblul acoperirii sale media (27%). Aceeaşi situaţie este valabilă pentru Ferrari pe radio (18%).
Impactul recesiunii asupra vânzărilor de autovehicule şi asupra strategiilor producătorilor şi dealerilor a fost un subiect des abordat pe toate cele trei medii, în condiţiile în care piaţa auto din România a revenit în 2009 aproape de nivelul din 2003 din punctul de vedere al vânzărilor de autovehicule noi. Pe lângă evoluţia pieţei în contextul crizei, principalele subiecte regăsite în toate mediile au fost lansările de noi modele, programul "Rabla", tranzacţiile din industrie la nivel mondial şi Formula 1.
Analiza Mediafax Monitorizare a fost realizată pe baza unui număr de aproape 46.000 de menţiuni, referitoare la 44 de mărci auto, din perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2009. Au fost monitorizate 152 de publicaţii centrale (cotidiene, săptămânale, bilunare şi lunare), 12 posturi TV şi 8 canale radio.
Mediafax Monitorizare este liderul pieţei de monitorizare de presă din România. Lansat în 1998, ca primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, Mediafax Monitorizare furnizează, în prezent, rapoarte zilnice şi analize de imagine unui portofoliu de circa 250 de clienţi corporate şi instituţionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă şi înregistrările programelor de ştiri radio şi TV. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează.
În august 2009, site-ul Mediafax Monitorizare a devenit parte a platformei Mediafax.biz. Mediafax Monitorizare are, începând din 2007, certificat de conformitate cu standardul ISO 9001:2008 pentru sistemul său de management al calităţii.
Citește pe alephnews.ro: Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce transformare pentru femeia care l-a înnebunit pe Gigi Becali! A făcut avere din imaginile cu ea dezbrăcată!
PROSPORT.RO
Ce a pățit acest pensionar italian de 79 de ani, după ce s-a cuplat cu o româncă de 28 de ani. Cine (și CE) era Simona, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe