- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (02.11.2009, 15:48)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
MediaPro Interactiv lansează Okidoki, primul motor de căutare românesc
MediaPro Interactiv lansează oficial Okidoki, primul motor de căutare autohton care indexează în exclusivitate site-urile de limba română, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
67 afișări
MediaPro Interactiv lansează Okidoki, primul motor de căutare românesc
Construit pentru a oferi cele mai bune rezultate pe conţinutul online de limba română, Okidoki poate fi utilizat atât pentru căutări generale instant, cât şi pentru căutări specifice în principalele site-uri de ştiri, pe bloguri şi pe conturile de Twitter.
Online din decembrie 2008, Okidoki a fost constant îmbunătăţit, astfel încât, în prezent, utilizatorii au la dispoziţie sugestii generate automat la tastarea sintagmelor căutate şi link-uri relaţionate în funcţie de subiectul căutării pentru a uşura găsirea informaţiilor dorite.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Kim Jong-Un este acuzat că-l ajută pe Putin în război. Rusia a atacat Ucraina cu rachete nord-coreene
-
MAE: Nouă cetăţeni români şi membri de familie au fost evacuaţi din Fâşia Gaza
-
Rusia îşi intensifică producţia de armament, după ce Statele Unite au anunţat un nou ajutor pentru Ucraina
-
Proteste violente de Ziua Muncii în Franţa şi Turcia
Folosit şi ca motor de căutare internă pe site-urile MediaPro Interactiv şi Publimedia, Okidoki şi-a crescut constant numărul site-urilor, blogurilor şi conturilor de Twitter indexate şi îşi propune ca, la sfârşitul anului viitor, să indexeze toate site-urile relevante de limba română.
Indexarea site-urilor se face atât automat, cât şi pe baza solicitărilor venite din partea deţinătorilor sau administratorilor de site-uri. Aceştia au la dispoziţie un formular în care pot include gratuit cuvintele cheie în funcţie de care să se facă afişarea site-ului.
Prin lansarea Okidoki, MediaPro Interactiv îşi diversifică portofoliul spaţiilor publicitare gestionate adaugând publicitatea contextuală de tip text.
"Pe lângă faptul că este un produs românesc la care lucrăm de doi ani de zile, noi credem că viitorul search-ului va fi influenţat de căutarea instant şi de căutarea locală, iar acestea sunt cele două direcţii pe care vom pune accent la Okidoki", afirmă Orlando Nicoară, General Manager al companiei MediaPro Interactiv.
Citește pe alephnews.ro: AUR rămâne fără candidați. Partidul a pierdut 4 procente în sondaje la europarlamentare, într-o singură lună
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe