- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (28.03.2010, 12:49)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ogilvy France - cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint
Ogilvy France a fost cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint, obţinând atât trofeul Agency of Angels, cât şi aur la mai multe categorii, dintre câştigătorii români echipele Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo primind recunoaştere în competiţia dedicată printului.
47 afișări
Ogilvy France - cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint
Premiile au fost acordate în cadrul unei ceremonii organizate sâmbătă seara la Jet Set Events Hall.
În urma punctelor acumulate în concurs, Agency of Angels este, în 2010, Ogilvy France, a cărei campanie "Melting", cu execuţiile "Beach", "Night Club" şi "Tennis", a câştigat aur în mai multe categorii şi secţiuni ale competiţiei. Campania a obţinut şi Grand Prix în categoria AdPrint Outdoor & Poster.
De asemenea, echipa Ogilvy France, formată din Thierry Chiumino, Luc Chomarat, Marie Farge şi Eve Roussou, a fost desemnată Golden Team la AdPrint 2010.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
O altă campanie recompensată cu mai multe trofee - opt - este "Great Emotions", cu execuţiile "Goosebumps", "Heartbeat" şi "Teardrop", realizată de echipa Rob Hartmann, Axel Eckstein şi Isabelle Bühler, de la Euro RSCG Zurich.
Dintre agenţiile româneşti, Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo Advertising s-au numărat printre câştigătorii AdPrint 2010.
Astfel, Vladimir Taroi, Dragoş Raicu, Claudiu Dobriţă şi Bob Toma, de la Grey Bucharest, care au primit Bronze Angel în categoria AdPrint Outdoor & Poster, secţiunea Durables and Other Consumer Goods, pentru campania "Safe Inside", cu execuţiile "Punks", "Caught in the act" şi "Graffiti". Pe de altă parte, Bob Toma, Alex Strîmbeanu şi Claudiu Dobriţă, de la Grey Bucharest, au primit şi Silver Angel în categoria AdPrint Unconventional Media, secţiunea Unconventional Use of Ambient pentru "Flower Pots".
De asemenea, Bogdan Moraru, Tudor Paşcanu, Andrei Tripşa, Simina Leotescu şi Vlad Tomei de la Propaganda au fost distinşi cu Bronze Angel în categoria AdPrint Press & Magazine, secţiunea Art, Culture, Media & Entertainment, pentru campania "For Greatest Fans", cu execuţiile "Queen_The Miracle", "Michael_Bad", "Beatles_Yellow Submarine" şi "Depeche Mode_Music for the Masses".
Dan Costea, Alina Roşioreanu, Adrian Preda şi Bogdan Costin, de la Tempo Advertising, au primit un Bronze Angel, în categoria AdPrint Unconventional Media, secţiunea Unconventional Use of Ambient, pentru "Ajax Glass Efect".
Juriul, prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, a acordat anul acesta cinci trofee de aur şi câte şase de argint şi de bronz în competiţia care a reunit 58 de agenţii europene şi un total de 318 lucrări.
Comparativ cu ediţia precedentă, numărul de echipe de creaţie şi de agenţii care participă în competiţia AdPrint a crescut comparativ cu 2009 (120 de echipe şi 54 de agenţii), dar a scăzut uşor numărul de lucrări înscrise (325 în 2009).
Toate lucrările din festival sunt expuse pe gardul ce înconjoară Muzeul Naţional de Artă al României, în perioada 25 martie - 20 aprilie 2010.
Campaniile desemnate câştigătoare vor apărea în cel de-al treilea număr din acest an al publicaţiei Luerzer's Archive - ediţia europeană, într-o secţiune specială dedicată festivalului. Revista va fi distribuită unui număr de 12.000 de abonaţi, iar alte 3.000 de exemplare vor fi oferite participanţilor Cannes Lions 2010.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe