Prigoană, despre înregistrarea a 100 mărci de posturi TV: Probabil le pun în funcţiune eu sau alţii

Deputatul PDL Silviu Prigoană a solicitat Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) înregistrarea a peste o sută de mărci de posturi de televiziune, printre care Bucureşti TV, Cluj-Napoca TV, Timişoara TV, afirmând pentru MEDIAFAX că este posibil să le pună în funcţiune el sau alţii.

Share pe Facebook 146 afişări

Prigoană, despre înregistrarea a 100 mărci de posturi TV: Probabil le pun în funcţiune eu sau alţii (Imagine: Cristina Nichitus/Mediafax Foto)

Potrivit Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), Silviu Prigoană a cerut, în data de 15 aprilie, înregistrarea a peste o sută de mărci de posturi de televiziune, printre care Adjud TV, Bucureşti TV, Bacău TV, Cluj-Napoca TV, Sibiu TV, Timişoara TV etc.

Prigoană cere OSIM dreptul să folosească mărcile respective pentru "Publicitate", "Difuzare de programe audiovizuale; telecomunicaţii", "Realizare de programe şi emisiuni audiovizuale; educaţie, instruire, divertisment; activităţi culturale şi sportive" şi "Creare şi menţinere de site-uri web".

Contactat de MEDIAFAX şi întrebat de ce a solicitat înregistrarea acestor mărci, Silviu Prigoană a spus că are deja înregistrate "sute de mărci".

Întrebat de ce a solicitat înregistrarea acestor mărci, deputatul PDL a mai spus: "Acum am considerat că este momentul".

La întrebarea dacă va pune în funcţiune televiziuni cu denumirile pentru care a solicitat înregistrarea mărcilor, Silviu Prigoană a răspuns: "Probabil eu sau alţii"."Nu este o regulă că dacă le înregistrezi să şi funcţioneze", a spus Silviu Prigoană.

"Proiectul este mai vast", a mai afirmat deputatul PDL, precizând că de proiect se ocupă "o echipă". Prigoană a refuzat, însă, să spună lucruri care ţin de "intimitatea" acestui proiect, cum ar fi cine este managerul de proiect.

Întrebat dacă intenţionează să-şi dezvolte o reţea de televiziune în ţară, deputatul PDL a spus că are deja două reţele de televiziune. "Am reţelele de televiziune Etno TV şi Taraf TV", a explicat Silviu Prigoană.

Pe de altă parte, reprezentanţii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au declarat, pentru MEDIAFAX, că Silviu Prigoană nu a depus până în prezent solicitări pentru a obţine noi licenţe audiovizuale de televiziune.

Etno TV este un post de muzică populară, care a apărut pe piaţă în anul 2002, în timp ce Taraf TV are licenţă audiovizuală din ianuarie 2005 şi difuzează în special muzică populară şi manele.

Potrivit site-ului Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), deţinătoarea licenţei audiovizuale de satelit pentru Etno TV este societatea Etno Folclor Media SRL, ai cărei acţionari sunt: Univers Media SRL (asociat unic Prigoană Honorius Adrian) - 60%, Gărduş Rareş Alexandru şi Progloff Eugen cu câte 20%.

Pe de altă parte, licenţa audiovizuală prin satelit pentru Taraf TV este deţinută de societatea Real Top Media TV SRL, ai cărei acţionari sunt: Univers Media SRL (asociat unic Prigoană Honorius Adrian), Gărduş Rareş Alexandru şi Popescu Gabriel - cu câte 20%, Mihalache Dumitru, Progloff Eugen, Minea Gheorghe şi Pricop Cristina Laura - cu câte 10%.

În plus, Univers Media SRL (asociat unic Prigoană Honorius Adrian) deţine 30% din societatea Vacanţa TV Media SRL, care deţine licenţa audiovizuală pentru postul Vacanţa TV. În cadrul societăţii Vacanţa TV Media SRL mai sunt asociaţi: Breazu Liberiu Tudor - 50% şi Gărduş Rareş Alexandru - 20%.

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
PRIGOANĂ ,
OSIM ,
TELEVIZIUNE
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.