- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (27.05.2016, 19:55)
- Katy Marinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Universal Music România a împlinit 10 ani în România şi un an de la achiziţia MediaPro Music
Casa de discuri Universal Music România, subsidiară a Universal Music Group (UMG), a împlinit, în luna mai, zece ani de la lansarea în ţară şi un an de când a achiziţionat MediaPro Music, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
620 afișări
Universal Music România a împlinit 10 ani în România şi un an de la achiziţia MediaPro Music
În aprilie 2006 Universal Music Group, cea mai mare casă de discuri din lume, îşi îndreapta atenţia către Europa de Est pe ritmurile lui Eminem, Nelly Furtado, Taylor Swift, U2, Mariah Carey sau The Rolling Stones şi se oprea în România.
În mai 2016 Universal Music Group serbează un deceniu de activitate în România, prin intermediul Universal Music România.
De la înfiinţare şi până în prezent, Universal Music România s-a aflat într-o permanenţă evoluţie şi a reuşit să-şi consolideze poziţia de lider, reuşind să impună şi să stabilească noi standarde în industria muzicală autohtonă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Anul 2015 a marcat o nouă etapă în dezvoltarea companiei, prin achiziţia unuia dintre cei mai importanţi jucători din industria muzicală românească-casă de discuri MediaPro Music. Acest demers a dovedit încă o data încrederea oferită potenţialului artistic local, iar în prezent Universal Music România se poate mândri cu faptul că deţine un portofoliu impresionant, din care fac parte nume repezentative din industria muzicală.
Astfel, acum putem să vorbim despre Lady Gaga, Loredana, Rihanna, Alina Eremia, Sam Smith, Liviu Teodorescu, Madonna, Lora, Ariana Grande, Nicole Cherry, U2, Holograf, The Killers sau Vunk în aceeaşi propoziţie. Iar lor li se alătura nume precum The Amsterdams, YellLow, Viţa de Vie, byron, Zdob şi Zdub, Jurjak, Cobzality, The Kryptonite Sparks, precum şi toţi artiştii colectivului Okapi Sound, întregind astfel un catalog muzical complex, extrem de interesant şi ofertant.
Un deceniu pe piaţa din România şi un an de când a achiziţionat MediaPro Music au fost marcate de către Universal Music România printr-un eveniment grandios la Clubul Diplomaţilor.
Influenceri, bloggeri, vloggeri, artişti, presă, oameni din radio şi televiziune, reprezentanţi ai celor mai prestigioase brand-uri au luat parte la eveniment, au socializat şi s-au distrat. Atmosfera a fost întreţinută de un show live susţinut de artişti precum: Lora, Alina Eremia, Deepcentral, Loredana, Dorian Popa & Whats Up, Giulia, Liviu Teodorescu, gaşca Okapi, Cristina Bălan, YellLow, Ana Baniciu. Surpriza serii a fost prestaţia artistului internaţional, Alvaro Soler, cel care ne-a încântat în 2015 cu piesa El mismo Sol feat. Jennifer Lopez.
Universal Music România şi-a propus organizarea anuală a unui astfel de eveniment de sărbătoare.
Universal Music Group (UMG) este lider de piaţă în industria muzicală la nivel global, fiind prezent în 77 de ţări. Operaţiunile sale includ Universal Music Publishing Group, liderul mondial al industriei de publishing muzical. Printre labelurile deţinute de UMG se numără: A&M/Octone, Decca, Deutsche Grammophon, Disa, Emarcy, Fonovisa, Interscope Geffen A&M Records, Island Def Jam Music Group, Lost Highway Records, Machete Music, MCA Nashville, Mercury Nashville, Mercury Records, Polydor Records, Show Dog Universal Music, Universal Motown Republic Group, Universal Music Latino şi Verve Music Group, alături de alte labeluri locale deţinute sau distribuite prin intermediul subsidiarelor sale din întreaga lume.
Universal Music Group deţine un complex catalog muzical, incluzând cei mai reprezentativi artişti ai ultimilor 100 de ani şi operele lor. Universal Music Group este prezent pe piaţa românească prin intermediul subsidiarelor sale Universal Music România şi Universal Music Publishing România.
Potrivit unui comunicat de presă, Universal Music România şi-a câştigat poziţia de lider de piaţă încă de la înfiinţarea companiei în 2006. Pe lângă activităţile sale clasice de casă de discuri, de producţie, distribuţie şi promovare de conţinut muzical, Universal Music România este şi o companie de marketing, implicată în dezvoltarea de strategie de brand, bazată pe asocierea cu industria de entertainment, prin realizarea unor parteneriate menite să crească achiziţia şi retenţia clienţilor pentru diverşi parteneri.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe