- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (17.09.2009, 14:47)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Walt Disney lansează în România Disney Channel
Compania Walt Disney va lansa oficial, sâmbătă, pe piaţa din România, postul TV pentru copii şi adolescenţi Disney Channel, potrivit lui Maciej Bral, vicepreşedinte şi manager general al Disney Channel, divizia Europa Centrală şi de Est.
1091 afișări
Walt Disney lansează în România Disney Channel (Imagine: Mediafax Foto)
"Suntem încântaţi că lansăm Disney Channel în România, pe 19 septembrie, şi suntem încrezători că noul canal TV va fi preferatul copiilor şi al familiilor acestora datorită grilei unice de filme şi seriale. În ultimii ani, Disney Channel a devenit prima opţiune a copiilor şi familiilor din întreaga lume. Acest succes are la bază angajamentul nostru de a crea programe de cea mai bună calitate pentru copii de pretutindeni, fie că locuiesc în Bucureşti, Londra sau Los Angeles", a declarat Bral.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Actrița porno, Stormy Daniels, susține că a „leșinat” înainte de a face sex cu Trump. Cum merge procesul fostului președinte SUA?
-
Florin Piersic, transferat de la Cluj-Napoca în Capitală. Actorul este la Matei Balş
-
Comisia Europeană anunţă intrarea în vigoare a Legii europene privind libertatea mass-mediei
-
Statele de plată ale Ministerului britanic al Apărării au fost ţinta unor atacuri. Premierul Rishi Sunak: ,,Un actor răuvoitor" a compromis reţeaua
Printre programele marca Disney care vor fi transmise începând de sâmbătă şi în România, se numără serialul de animaţie "Phineas şi Ferb", serialul "Jonas", avându-i în rolurile principale pe artiştii Jonas Brothers, premiaţi cu discuri de platină şi serialul "Hannah Montana", care o are ca protagonistă pe actriţa Miley Cyrus.
În plus, Disney Channel va transmite şi filme originale precum "High School Musical" şi "Princess Protection Programme", care au înregistrat mari succese la nivel mondial.
Totodată canalul va include zilnic seria de programe de divertisment pentru preşcolari "Playhouse Disney", axate pe învăţare.
În cadrul acestui bloc de programe vor rula seriale de desene animate precum "Mickey Mouse Clubhouse" şi "Manny Iscusitul".
"Europa de Sud-Est este o piaţă foarte importantă pentru noi, de aceea intenţionăm ca, până la finalul acestui an calendaristic, programele Disney să fie recepţionate în 13 milioane de gospodării din regiune", a mai spus Bral.
"Esenţiale pentru brandul nostru sunt conţinuturile. Misiunea noastră este să distribuim conţinuturi relevante pentru copii de peste tot, indiferent că locuiesc în Bucureşti sau la Varşovia", a mai adăugat el.
Lansarea postului pentru copii Disney Channel în România este susţinută printr-o campanie integrată de marketing, care include spoturi TV, activităţi online, o campanie media de print, precum şi o acţiune experimentală.
Campania de marketing care sprijină lansarea Disney Channel, fosta televiziune Jetix, are ca scop fidelizarea faţă de brand a audienţei - copiii cu vârste cuprinse între 6 şi 14 ani.
Principala activitate a campaniei este un concurs, "Be a Disney Channel Star", menit să descopere o nouă generaţie de tinere talente muzicale din România.
Concursul va include cinci audiţii în principalele oraşe din România şi va debuta la sfârşitul lunii septembrie.
Copii, cu vârste cuprinse între 7 si 16 ani, vor interpreta unul dintre cântecele din serialul "Hannah Montana" de pe Disney Channel, în faţa unui juriu specializat.
Finaliştii se vor înfrunta în direct la Disney Channel, în marea finală din decembrie. Spoturi TV, reclame online şi print, precum şi un microsite special dedicat evenimentului vor atrage atenţia asupra fiecărei etape a concursului.
Disney Channel a pregătit şi o campanie "Back-to-School", cu o durată de două săptămâni, în lanţurile de magazine Carrefour din toată ţara, în cadrul căreia copiii vor putea câştiga două bilete la concertul Hannah Montana.
În plus, o campanie online se desfăşoară începând cu 1 septembrie şi include o serie de teasere online, precum şi o versiune îmbunătăţită a Yahoo!Messenger care va prezenta copiilor ultimele noutăţi despre lansarea postului. Utilizatorii portalului pentru adolescenţi Bravonet.ro vor avea acces la un conţinut exclusiv şi interactiv.
Campanii de bannere vor fi difuzate pe site-uri de divertisment pentru copii şi părinţi, inclusiv pe trilulilu.ro, escoala.ro şi clopotel.ro, precum şi pe site-uri de media&advertising: iqads.ro şi iaa.ro.
"Disney Channel are o viziune unică despre publicul său. Această campanie integrată de marketing a fost dezvoltată pentru a le permite copiilor şi familiilor din România să intre în contact cu postul TV şi cu showurile lui de succes, prin mijloace de comunicare atent selectate, pentru a genera entuziasm privind lansarea canalului pe 19 septembrie", a spus Maciej Bral, Vicepreşedinte şi Manager General Disney Channels, Europa Centrală şi de Est.
În luna februarie 2009, compania Disney a anunţat că televiziunea pentru copii Jetix din Franţa îşi va schimba identitatea, primind denumirea Disney XD, începând cu 1 aprilie. Postul francez Jetix a fost primul canal din Europa din reţeaua Jetix care a primit denumirea Disney XD. Numele Disney XD era deja folosit în Statele Unite.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: România trebuie reconfigurată. Putem din 3400 de UAT-uri să avem doar 120
Citește pe www.zf.ro: Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Suntem în al Treilea Război Mondial. „Liderii” României nu văd asta încă. Cine ne apără?
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Dacă aţi avea de ales între a munci mai puţin şi a câştiga mai puţin sau a munci mai mult şi a câştiga mai mult, ce aţi alege? (Nu, să munceşti mai puţin şi să câştigi mai mult nu este o soluţie)
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy atletă face avere din pozele cu ea! Din banii pe care îi face din sport ar fi muritoare de foame
PROSPORT.RO
BREAKING | Medicul care l-a operat de urgență pe Florin Piersic, în ziua de Paște, face primele declarații: 'Stimulatoarele cardiace nu pot face...'
CANCAN.RO
Actorul celebru care riscă să rămână pe DRUMURI. Serialul său a fost anulat! „Oare sunt asigurat...?”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 19:48
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 804. Vladimir Putin este învestit oficial pentru un nou mandat la conducerea Rusiei / Ucraina îşi propune să finalizeze acordul de securitate cu SUA în luna mai / Ucraina a dejucat un ,,complot sub acoperire pentru uciderea lui Zelenski"
-
astăzi, 18:49