Ziua Cercetării Media, eveniment organizat de BRAT pe 26 martie, îşi schimbă locul de desfăşurare

Ziua Cercetării Media, eveniment organizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) pe 26 martie, la care vor participa unii dintre cei mai experimentaţi practicieni în mediul online din ţară şi din străinătate, se va desfăşura la Athenee Palace Hilton, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

75 afișări
Imaginea articolului Ziua Cercetării Media, eveniment organizat de BRAT pe 26 martie, îşi schimbă locul de desfăşurare

Ziua Cercetării Media, eveniment organizat de BRAT pe 26 martie, îşi schimbă locul de desfăşurare (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)

Locul iniţial anunţat pentru desfăşurarea evenimentului a fost Hotel Intercontinental, însă organizatorii evenimentului au anunţat, vineri, modificarea locaţiei.

Astfel, cea de-a doua ediţie a Zilei Cercetării Media se va desfăşura pe 26 martie, de la ora 15.30, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti, sala Le Diplomat.

Tema evenimentului va fi "Tendinţe în online: audienţă, modele de afaceri, conţinut".

"La Ziua Cercetării Media din acest an, vom prezenta public pentru prima oară în istoria online-ului din România o adevărată radiografie a evoluţiei acestui domeniu, pe baza studiilor exclusive pe care le facem şi vom vorbi în mod special despre modelele de monetizare în mediul virtual. BRAT oferă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul online românesc - SATI. Aşadar, pentru cine vrea să afle care sunt tendinţele în online-ul românesc, să le compare cu tendinţele de la nivel european - pe care le vom prezenta cu ajutorul invitaţilor noştri speciali - să folosească aceste informaţii pentru dezvoltarea propriilor afaceri şi proiecte în domeniu, Ziua Cercetării Media organizată de BRAT este de neratat", a declarat Arina Ureche, directorul general al BRAT.

Experţi recunoscuţi în online, media şi măsurare vor participa la eveniment: Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media; Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media; Orlando Nicoară - Director General Mediafax Group; Cătălin Tolontan - Director General Convergent Media; Dragoş Stanca - Managing Partner Think Digital; Arina Ureche - Director General BRAT. La eveniment vor participa şi reprezentanţi ai industriei locale.

Printre temele abordate în cadrul evenimentului se numără tendinţele din mediul virtual, modelele de afaceri de succes, măsurarea performanţelor produselor media şi a eficacităţii campaniilor din online, soluţiile concrete de eficientizare a planificării media, evaluarea post-campanie şi valoarea investiţiilor în online.

Programul detaliat al evenimentului, poate fi consultat pe site-ul BRAT.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.

BRAT pune la dispozitia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur şi credibil pentru decizii strategice care implică industria media.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici