2Parale: Vânzări de peste 15 ori mai mari de Black Friday, pentru magazinele online

În primele două zile ale promoţiilor de Black Friday 2013, magazinele online din 2Parale – cea mai mare reţea de afiliere din România – au înregistrat de peste 15 ori mai multe vânzări decât în două zile obişnuite de vineri şi sâmbătă. Intervalul 22 - 23 noiembrie a adus magazinelor online din 2Parale 17.983 de vânzări în valoare de 8,1 milioane de lei (cu TVA).

613 afișări
Imaginea articolului 2Parale: Vânzări de peste 15 ori mai mari de Black Friday, pentru magazinele online

2Parale: Vânzări de peste 15 ori mai mari de Black Friday, pentru magazinele online (Imagine: Mediafax Foto)

Interesul românilor pentru ofertele de Black Friday s-a accentuat în acest an, comparativ cu perioada similară din 2012, mai ales că numărul comercianţilor care s-au alăturat campaniei de reduceri a crescut semnificativ. Astfel, în ziua de vârf a cumpărăturilor de Black Friday, vineri, afiliaţii din 2Parale au generat pentru magazinele online vânzări de peste 7 milioane de lei, mai mult decât dublul zilei de vineri similare din Black Friday 2012.

Traficul magazinelor online din 2Parale a crescut spectaculos încă de joi şi a culminat pe 22 noiembrie, când acestea au primit 1,84 de milioane de click-uri în numai 24 de ore, volum care depăşeşte traficul generat pe perioada a două săptămâni.

Rezultatele sunt cu atât mai spectaculoase cu cât vorbim doar de începutul promoţiilor de Black Friday din acest an. Zeci de magazine online au anunţat reduceri pentru următorul weekend, când ne aşteptăm la vânzări similare”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Ce s-a cumpărat de Black Friday

Cele mai cumpărate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost cele IT&C, de la tablete şi laptop-uri la memorii, şi electronicele, în contextul în care cele mai multe magazine cu reduceri au fost din acest domeniu. Cărţile au înregistrat una dintre cele mai spectaculoase creşteri în topul vânzărilor, iar hainele şi încălţămintea au atras interesul unui număr mai mare de cumpărători.

Cea mai mare vânzare din aceste zile a depăşit valoarea de 15.000 de lei, cumpărătorul achiziţionând produse IT&C.

În intervalul 29 noiembrie – 2 decembrie, zeci de magazine de fashion, cosmetice, bijuterii, cadouri, cu articole pentru copii sau home&deco pregătesc reduceri de pâna la 85%. Potrivit tradiţiei americane, Black Friday 2013 sau Vinerea Neagră va aduce cele mai mari reduceri din an pe 29 noiembrie, ziua de vineri care succede sărbătoarea de Ziua Recunoştinţei şi deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun.

Lista completă a magazinelor online cu oferte de Black Friday 2013 este disponibilă pe www.2parale.ro/home/blackfriday.

2Parale este prima şi cea mai mare reţea de afiliere din România şi Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondată şi condusă de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti şi traineri români Google AdWords) este agenţie Platinum Google Engage. 2Parale e singura reţea de marketing afiliat membră a IAB România.

Portofoliul 2Parale include peste 290 de campanii (printre care se numără Avon România, Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro, F64, Miniprix şi TinaR) şi mai bine de 28.700 de afiliaţi, care au livrat 94 de milioane de click-uri şi au generat advertiserilor vânzări de peste 68 de milioane de lei (fără TVA). Conversiile generate prin 2Parale sunt publicate şi pot fi accesate în timp real.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici