Analiză: Piaţa de modă este luată cu asalt de branduri turceşti

LC Waikiki este cel mai important actor turc din moda românească, cu zeci de magazine şi afaceri de 300 mil. lei, dar şi branduri precum Koton sau D’s Damat s-au extins puternic, anunţă Ziarul Financiar.

725 afișări
Imaginea articolului Analiză: Piaţa de modă este luată cu asalt de branduri turceşti

Analiză: Piaţa de modă este luată cu asalt de branduri turceşti

Piaţa locală de modă e dominată de branduri străine care au venit treptat în România, unde au găsit apetit pentru trenduri şi interes pentru haine şi încălţări, piese pe care românii cheltuie anual circa 5 mld. euro. Ultimul trend în retai­lul de fashion îl reprezintă venirea compa­niilor de profil din Turcia.

„În afară de companiile poloneze care au asaltat România, mai sunt şi companiile din Turcia, care sunt susţinute foarte mult de statul turc“, spune Adrian Câzu, director de magazine al retailerului de încălţă­minte Benvenuti, unul dintre cei mai importanţi actori din sector. Benvenuti e o afacere antrepreno­rială românească.

LC Waikiki este cel mai impor­tant actor turc din moda românească, cu zeci de magazine şi afaceri de 300 mil. lei. Alte câteva nume din aceeaşi ţară care deja sunt active în România sunt Koton şi AC&Co. Turcia este o ţară cunoscută ca un mare producător de haine, un producător cu experienţă şi forţă de muncă ieftină.

Doar că, spre deosebire de România, în această ţară s-au dezvoltat şi mulţi retaileri care „au profitat” de această producţie, pe când local fabricile au ales să facă doar lohn, motiv pentru care, în timp, multe unităţi s-au închis

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
modă,
branduri,
turcia

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici