Angajaţii din generaţia Z, dispuşi să renunţe la job dacă nu se potriveşte cu valorile personale

Cultura companiei este din ce în ce mai importantă pentru angajaţi. Aceasta poate fi un factor decisiv pentru cei care se gândesc să renunţe la actualul loc de muncă, scrie CNBC, citat de Ziarul Financiar.

530 afișări
Imaginea articolului Angajaţii din generaţia Z, dispuşi să renunţe la job dacă nu se potriveşte cu valorile personale

Un sondaj realizat LinkedIn a arătat că marea majoritate, 87%, a profesioniştilor din generaţia Z ar fi pregătiţi să renunţe la locul de muncă pentru a lucra în altă parte dacă valorile noii companii ar fi mai strâns aliniate cu cele personale.

LinkedIn defineşte generaţia Z ca fiind cei născuţi între 1997 şi 2012, cei care sunt în prezent la sfârşitul adolescenţei sau în prima parte a tinereţii adulte.

„Generaţiile mai tinere, în special, vor să lucreze pentru companii acolo unde pot evoca schimbări şi unde pot face diferenţa”, a declarat Josh Graff, director general pentru EMEA şi LATAM la LinkedIn.

Sondajul, care se bazează pe 7.317 de respondenţi din Regatul Unit, Franţa, Germania şi Irlanda, a mai constatat că 59% dintre profesioniştii europeni nu ar lucra pentru o companie dacă valorile acesteia nu s-ar alinia cu cele personale. Pentru 55% dintre cei chestionaţi, o creştere de salariu nu ar fi suficientă pentru a-i convinge să rămână.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici