- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (07.06.2013, 13:43)
- Cristina Cuncea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Brandurile locale ar putea fi promovate în vitrine amplasate în hotelurile deţinute de români
Ministrul pentru IMM-uri şi turism, Maria Grapini, vrea să convingă hotelierii români să promoveze produsele româneşti în vitrine special amenajate în fiecare unitate hotelieră, o astfel de iniţiativă urmând să fie aplicată şi la ambasadele din străinătate şi la sediile Institutului Cultural Român.
171 afișări
Brandurile locale ar putea fi promovate în vitrine amplasate în hotelurile deţinute de români (Imagine: Shutterstock)
"Vreau să vorbesc cu hotelierii români să existe vitrine cu branduri româneşti în fiecare hotel. De asemenea, în ambasade, iar Institutul Cultural Român are spaţii unde pot fi promovate produse meşteşugăreşti româneşti (...) Vrem, totodată, să organizăm de două ori pe an, târguri de produse româneşti. În urma acestor măsuri va creşte vizibil apetitul românilor pentru produse româneşti", a spus vineri Grapini.
Ea a adăugat că ministerul va derula o nouă menieră de promovare a produselor româneşti, sub un alt slogan decât cel utilizat de fostul guvern.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
"Nu mi-a plăcut cum sună programul trecut lansat de guvern şi nu că era de alt guvern. Sloganul era «Cumpără româneşte». Eu consider că românii cumpără prost. «Cumpără româneşte» te induce la metoda de cumpărare, nu că să cumperi un produs românesc, felul de a cumpăra. Românii încă cumpără ieftin, nu verifică calitatea, merg pe ce-i mai ieftin, merg la Dragonul Roşu şi cumpără ce-i mai ieftin, nu au cultul cumpărării şi de aceea mi s-a părut că nu sună bine şi am zis că renunţăm. Dăm drumul la o scrisoare la toate patronatele şi propunem ca sloganul să fie «Cumpără un produs românesc de calitate», să fie explicit", a explicat Grapini.
Programul ar putea fi realizat prin parteneriat public-privat şi ar putea cuprinde şi acţiuni zonale, unde să fie promovate produsele româneşti.
Citește pe alephnews.ro: Ce program are zilnic Elon Musk? CEO-ul Tesla își începe dimineața derulând pe social media
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Locul din România în care oamenii s-au întors în timp, în 1888. Cel mai ciudat fenomen din 2024 se desfășoară în județul Buzău
CANCAN.RO
Medicul Mihaela Bilic spune ce se întâmplă în organismul tău când mănânci drob de miel, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe