- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (06.10.2014, 14:58)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Corporatiştii şi femeile care nu mai gătesc cresc vânzările de mâncare la caserolă în supermarketuri
Piaţa produselor ready-meal (gata preparate) creşte cu 10% pe an, susţinută de tot mai mulţi angajaţi ai companiilor care renunţă la masa de prânz la restaurant şi cumpără salate sau carne la caserolă din magazine, dar şi de gospodinele care nu mai au timp să gătească, potrivit Cris-Tim.
636 afișări
Corporatiştii şi femeile care nu mai gătesc cresc vânzările de mâncare la caserolă în supermarketuri (Imagine: Shutterstock)
"Au început să crească foarte mult produsele ready-meal - produse gata preparate, precum humusul, fasolea bătută, salata de vinete, aripioarele picante, puiul shanghai sau pieptul de pui la caserolă. Această piaţă creşte în fiecare an cu 10% comparativ cu anul anterior", a declarat agenţiei MEDIAFAX Radu Timiş, proprietarul producătorului alimentar Cris-Tim.
El a spus că vânzările au fost stimulate şi de expansiunea lanţului Mega Image, care a încurajat acest tip de produse.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
"Cu un magazin în apropiere, din ce în ce mai mulţi corporatişti renunţă la masa de prânz la restaurant şi cumpără produse gata preparate, la caserolă. Aceste produse sunt mai ieftine decât masa la restaurant, iar oamenii fac economie. Se poate ajunge în acest fel ca o persoană să mănânce un prânz cu 10-15 lei", a spus Timiş.
Acesta a adăugat că o altă categorie care ajută la creşterea pieţei ready-meal sunt gospodinele care nu mai gătesc.
"Gospodinele au devenit mai pragmantice şi încep să cumpere produse gata preparate. E mai uşor pentru ele să cumpere direct, decât să piardă timpul în bucătărie, preparând", a afirmat şeful Cris-Tim.
Timiş a arătat că, din cauza scăderii puterii de cumpărare a populaţiei, există tendinţa ca producătorii de alimente să reducă greutatea porţiilor la caserolă de la 200-250 de grame la 100-150 de grame.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe