- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (01.10.2018, 17:14)
- Bianca Ciocotisan , Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Două companii, un constructor italian şi unul din România, vor realiza tronsoanele 1 şi 2 ale drumului expres dintre Craiova şi Piteşti
Tierra Scavi şi Asocierea SA&PE Construct sunt cei doi constructori care vor proiecta şi executa tronsoanele 1 şi 2 ale drumului expres Craiova-Piteşti, arată un comunicat transmis luni de Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
4044 afișări
Compania de Drumuri precizează că Tierra Scavi (Italia) va realiza Tronsonul 1, în lungime de 17,7 km, câştigând oferta cu 358,179 de milioane de lei fără TVA (76 de milioane de euro).
Tronsonul 2, care este împărţit în două loturi, va fi realizat de Asocierea SA&PE Construct SRL-Spedition UMB SRL-Tehnostrade SRL-Consitrans SRL (Romania). Lotul 1 din Tronsonul 2 are o lungime de 18,5 km şi a fost ofertat cu 661,452 de milioane de lei fără TVA (141 de milioane de euro), iar Lotul 2 din acelaşi tronson, care are o lungime de 23,35 km, urmează a fi realizat de acelaşi consorţiu, cu 795,189 de milioane de lei fără TVA (168 de milioane de euro).
ULTIMELE ȘTIRI
-
STUDIU. Giulgiul din Torino, în care a fost înfășurat Mântuitorul, este autentic și are 2000 de ani
-
Alegeri locale în Marea Britanie: Sadiq Khan obţine un al treilea mandat de primar al Londrei
-
IDEI DE MESAJE DE PAŞTE. Cele mai frumoase şi amuzante urări pentru prieteni şi cei apropiaţi
-
Aeronava care aduce Lumina Sfântă din Ierusalim a aterizat în România
„Astăzi, 1 octombrie 2018, CNAIR a desemnat caştigătorii contractelor de proiectare şi execuţie a tronsoanelor 1 şi 2 ale drumului expres Craiova-Piteşti”, anunţă compania de drumuri.
CNAIR anunţă că Tronsonul 1 are o lungime de 17,7 km (km 0+000 - km 17+700 şi are ca punct de început desprinderea din varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova, iar ca punct final, limita judeţului Dolj cu Olt. „Acest tronson traversează teritoriile administrative ale următoarelor localităţi: Craiova, Gherceşti, Pieleşti şi Robăneşti”, menţionează compania.
„Tronsonul 2 are o lungime de 39,85 km (km 17+700 - km 57+550), are ca punct de început limita dintre judeţele Dolj şi Olt, iar ca punct final, după Municipiul Slatina, la intersecţia cu DN 65. Acesta traversează teritoriile administrative ale următoarelor localităţi: Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare. Tronsonul 2 este împărţit în 2 loturi - Lotul 1 cu o lungime de 18,5 (km 17+700 – Km 36+200) şi Lotul 2 îm lungime de 21,35 (km 36+200– Km 57+550)”, anunţă CNAIR.
Potrivit companiei, prin execuţia lotului 1 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localităţii Balş, iar prin cea a lotului 2, decongestionarea traficului de pe raza localităţii Slatina, prin redirectionarea traficului în afara localităţilor.
„În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestor contracte este de 36 luni, din care 12 luni pentru activitatea de proiectare şi 24 luni pentru execuţia lucrărilor şi au ofertat o perioadă de garanţie a lucrărilor de 7 ani”, precizează Compania Naţională de Drumuri. „Procesul de semnare a celor 3 contracte va putea fi iniţiat numai după expirarea perioadei de depunere a contestaţiilor de 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii. În situaţia în care vor fi înregistrate contestaţii împotriva rezultatului procedurii, CNAIR SA va aştepta soluţionarea acestora în vederea iniţierii procesului de semnare a contractelor”, apreciază CNAIR.
În prezent, procedurile de achiziţie publică pentru serviciile de proiectare şi execuţie a loturilor 3 şi 4 ale drumului expres Craiova- Piteşti sunt în litigii la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
Prezentă la Craiova, într-o vizită la Fabrica de Avioane de la Craiova, premierul Viorica Dăncilă a declarat că „au fost desemnate contractele pentru proiectare şi execuţie pentru drumul expres în regim de autostradă Craiova - Piteşti, tronsoanele 1 şi 2. Durata de execuţie este de 36 de luni, iar perioada pentru garanţie este de 7 ani”, iar ministrul Transporturilor, prezent şi el că cele două companii care au câştigat contractele „prezintă garanţii că aceste lucrări vor fi făcute la timp”.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Poporul bugetar român este într-o continuă expansiune. Nu pare că „s-a terminat cu șmecheria”. Cum îți iei bugetul înapoi?
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Scandalul care a distrus-o pe faimoasa jucătoare de tenis: tatăl ei, acuzat că a avut o relație extraconjugală și că are un copil cu un manechin!
PROSPORT.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe