Facebook a înregistrat anul trecut un profit net aproape dublu faţă de 2013, de 2,9 miliarde dolari

Profitul net al Facebook aproape s-a dublat anul trecut în comparaţie cu 2013, ajungând la 2,9 miliarde de dolari, în timp ce veniturile au urcat cu 58%, la 12,46 de miliarde de dolari, datorită creşterii publicităţii pe platformele mobile, se arată într-un comunicat al companiei.

107 afișări
Imaginea articolului Facebook a înregistrat anul trecut un profit net aproape dublu faţă de 2013, de 2,9 miliarde dolari

Facebook a înregistrat anul trecut un profit net aproape dublu faţă de 2013, de 2,9 miliarde dolari (Imagine: Shutterstock)

Facebook a înregistrat venituri în valoare de 7,87 miliarde de dolari în 2013 şi un profit net de 1,5 miliarde de dolari.

La nivelul trimestrului al patrulea, veniturile Facebook au crescut cu 49%, la 3,85 de miliarde de dolari, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013. Rezultatul este peste estimările analiştilor, care au anticipat venituri în valoare de 3,77 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.

Veniturile din publicitatea pe telefoanele mobile au reprezentat 69% din veniturile total în intervalul octombrie-decembrie, în urcare faţă de trimestrul al treilea, când publicitatea pe telefoane mobile a generat 66% din venituri.

Profitul net a urcat cu 34%, la 701 milioane de dolari în trimestrul al patrulea din 2014 faţă de 523 de milioane de dolari în aceeaşi perioadă din 2013, în timp ce cheltuielile au crescut cu 87%, la 2,72 miliarde de dolari.

În luna decembrie, reţeaua avea 890 de milioane de utilizatori activi zilnic.

Acţiunile Facebook au avansat cu 43% anul trecut, în timp ce creşterea din indicele Standard & Poor’s 500 s-a situat la 11%.

Facebook a avut anul trecut o cotă de 18,4% din piaţa de publicitate pe platformele mobile, în creştere de la 16,6% în 2013. În schimb, cota de piaţă a Google a scăzut de la 46,6% în 2013 la 40,5% anul trecut, potrivit firmei de cercetare eMarketer. Piaţa de publicitate pe platformele mobile este evaluată la 40 de miliarde de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici