Farmec a lansat o gamă de produse pentru bărbaţi

Producătorul cosmetice şi produse pentru curăţenia casei Farmec Cluj-Napoca a lansat o gamă de 15 produse pentru bărbaţi, din seria Gerovital H3 for Men, cu care intenţionează să se poziţioneze pe piaţă, în următorii doi ani, între primele trei firme din România.

312 afișări
Imaginea articolului Farmec a lansat o gamă de produse pentru bărbaţi

Farmec a lansat o gamă de produse pentru bărbaţi

Directorul de marketing al Farmec, Ioana Borza, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că noua gamă cuprinde 15 produse, Gerovital H3 for Men, target-ul fiind reprezentat de bărbaţii din mediul urban cu vârste cuprinse între 20 şi 50 de ani, cu educaţie şi venituri medii şi superioare.

"Noi facem de peste 50 de ani produse cosmetice pentru femei şi ştim exact ce îşi doresc acestea. Noua gamă pentru bărbaţi cuprinde 15 produse, de la gel de duş la cremă de ras, şampon sau deodorant. În urma lansării noi game, intenţionăm să ne poziţionăm la nivel naţional în următorii doi ani între primele trei firme de pe piaţă, unde noi nu suntem prezenţi. Ca şi target, este vorba despre bărbaţii din mediul urban cu vârste cuprinse între 20 şi 50 de ani, cu educaţie şi venituri medii şi superioare”, a spus Borza.

Potrivit acesteia, pentru lansarea noii game specialiştii Farmec au studiat particularităţile pielii bărbaţilor, în condiţiile în care aceasta este cu 20 la sută mai groasă decât cea a femeilor, are un grad mai ridicat de colagen şi sebum, iar ridurile la bărbaţi apar mai târziu decât la femei, dar sunt mai pronunţate.

Produsele din noua gamă pentru bărbaţi vor fi exportate în special pe pieţele din Ungaria, Polonia sau Orientul Îndepărtat, a mai precizat directorul de marketing al Farmec.

Ca urmare a lansării de noi produse şi a extinderii gamelor existente, în primul semestru al acestui an vânzările producătorului de cosmetice şi produse pentru curăţenia casei Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 75,2 milioane lei (17,1 milioane euro). În primele şase luni ale anului trecut cifra de afaceri a companiei a fost de 70,8 milioane lei.

Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajaţi. Din 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia şi Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările din regiune, precum Ungaria, Polonia şi Republica Moldova.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici