- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ford va renunţa la marca Mercury şi va dezvolta, în schimb, brandul Lincoln
Ford a decis să renunţe la marca Mercury, ale cărei vânzări şi investiţii s-au redus substanţial, dezvoltând în schimb brandul Lincoln.
Ford va renunţa la marca Mercury şi va dezvolta, în schimb, brandul Lincoln (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Ford intenţionează să renunţe la producţia de maşini Mercury şi să aloce resursele mărcii pentru extinderea brandului de lux Lincoln. Desfiinţarea Mercury nu va presupune şi eliminarea de locuri de muncă.
Marca a fost înfiinţată în anii '30 de Edsel Ford ca maşină intermediară între Ford, destinată producţiei în masă, şi Lincoln. Divizia a cunoscut punctul culminant al vânzărilor în anii '70, însă în prezent are o cotă de piaţă mai mică de 1%.
Renunţarea la Mercury şi vânzarea diviziei suedeze Volvo către grupul auto chinez Geely va reduce brandurile Ford la doar două. În ultimii ani, constructorul auto a vândut mai multre divizii, precum Aston Martin, Jaguar şi Land Rover.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Au luat premiul pentru nimic. 100 de oameni au participat la concursul de stat degeaba
-
Turiştii ucişi în Afganistan erau spanioli
-
Războiul din Ucraina, ziua 815. Explozie la Academia Militară din Sankt Petersburg / Marea Britanie anunţă noi sancţiuni vizând comerţul de „arme pentru petrol” dintre Rusia şi Coreea de Nord
-
Ion Cristoiu: Scriam în decembrie 1993: „Politicienii occidentali trebuie să-şi dea seama că nu vor mai putea trata Rusia, cel puţin pe faţă, ca pe o putere de mîna a doua”
Grupul a anunţat că decizia de a desfiinţa Mercury nu modifică estimarea privind un profit solid în acest an. Ford a raportat pentru luna mai o creştere de 22% a vânzărilor în SUA şi avansul cotei de piaţă.
În România, Ford a achiziţionat Automobile Craiova în septembrie 2007, printr-o tranzacţie de 57 milioane euro. Ford România produce, în prezent, maşini din modelul Transit Connect, iar în acest an va începe construcţia monovolumului de clasă mică B-Max.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO