- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (19.04.2013, 17:23)
- Marius Ţone
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Gruia Stoica: Am cumpărat caietul de sarcini la privatizarea CFR Marfă. Sunt şanse să depunem ofertă
Grup Feroviar Român (GFR) a cumpărat caietul de sarcini pentru licitaţia privind achiziţia pachetului majoritar de acţiuni al CFR Marfă, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului Grampet, din care face parte GFR.
728 afișări
Gruia Stoca: Am cumpărat caietul de sarcini la privatizarea CFR Marfă. Sunt şanse să depunem ofertă (Imagine: Ciprian Sterian/Mediafax Foto)
De asemenea, GFR se află pe lista scurtă pentru privatizarea companiei BDZ Cargo din Bulgaria.
"Legat de privatizarea din Bulgaria, aceasta ar putea fi un succes românesc. Poate singurul succes de această anvergură. Pe 26 aprilie chiar o să depunem documentele. De asemenea, a început şi o privatizare în România, vorbim aici de CFR Marfă. Noi am cumpărat caietul de sarcini şi sunt şanse să depunem ofertă şi pentru cumpărarea acestei societăţi. Ceea ce ar însemna că grupul nostru va ajunge la 25.000 de angajaţi", a declarat vineri Gruia Stoica.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Grupul Grampet şi CFR Marfă au fiecare aproximativ 9.000 de angajaţi.
În februarie, GFR a anunţat că a îndeplinit cerinţele de calificare şi a intrat pe lista scurtă pentru privatizarea diviziei de marfă a companiei bulgare BDZ. Preţul minim de vânzare a companiei este de 51 milioane euro.
În ceea ce priveşte CFR Marfă, Ministerul Transporturilor a scos la vânzare 51% din acţiunile companiei, licitaţia urmând să pornească de la un preţ de 798,05 milioane lei (180 milioane de euro), iar câştigătorul să fie stabilit la jumătatea lunii iunie.
Procedura va avea trei etape - precalificare, negociere pe bază de oferte preliminare şi neangajante, respectiv licitaţie cu ofertă în plic.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a anunţat marţi Guvernul că 12 companii "foarte puternice din Europa" sunt interesate de privatizarea CFR Marfă.
Privatizarea CFR Marfă este unul din angajamentele asumate de Guvern prin acordul cu FMI.
CFR Marfă este cel mai mare operator de transport feroviar, urmat în topul companiilor de profil de GFR.
Citește pe alephnews.ro: Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe