Grupul francez Renault lansează SUV-ul Duster pe piaţa din India

Renault a lansat, miercuri, modelul Duster pe piaţa din India, a cincea ţară, după România, Brazilia, Rusia şi Turcia, care produce SUV-ul, parte a unei strategii a grupului francez de a-şi creşte prezenţa pe una din cele mai mari pieţe auto din lume.

270 afișări
Imaginea articolului Grupul francez Renault lansează SUV-ul Duster pe piaţa din India

Grupul francez Renault lansează SUV-ul Duster pe piaţa din India (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)

Duster va avea un preţ de pornire de 719.000 de rupii (10.500 de euro) pentru modelul pe benzină şi de 800.000 de rupii (11.700 de euro) pentru cel pe bază de motorină. Autovehiculul grupului Renault va intra în concurenţă directă cu Mahindra & Mahindra, Tata Motors şi Force Motors, dar şi cu producători precum Toyota Motor şi General Motors, potrivit Wall Street Journal.

"Ne aşteptăm ca până în 2020 India să fie printre cele mai mari trei pieţe auto din lume. Nu există succes pentru Renault la nivel mondial, dacă nu exită succes pentru Renault în India", a declarat Marc Nassif, director pentru divizia din India a Renault.

Rusia, Brazilia şi India sunt pieţele strategice ale grupului francez, a spus el.

Renault este printre ultimii intraţi pe piaţa auto din India, unde piaţa ar trebui să crească de la 2 milioane de unităţi în anul fiscal încheiat în martie la 3 milioane de unităţi până în 2015. Piaţa SUV-urilor a urcat în aprilie-mai cu 51%, faţă de un avans de 3,1% al pieţei.

Toate vehiculele Renault sunt produse la o fabrică din apropierea portului Chennai, în sudul ţării. Fabrica, controlată în comun de Renault şi Nissan, poate produce până la 400.000 de maşini pe an.

Renault va începe exporturile de modele Duster din India în Marea Britanie până la sfârşitul anului, a spus Nassif.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici