- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
H&M schimbă regulile jocului în fashionul local: marketing agresiv şi haine ieftine
Politica H&M de a intra în forţă pe o piaţă nouă, cu mai multe deschideri în acelaşi timp, va fi aplicată şi în România, primele magazine urmând să livreze mii de produse la preţuri mici pe o suprafaţă totală de circa 10.000 de metri pătraţi.
H&M schimbă regulile jocului în fashionul local: marketing agresiv şi haine ieftine (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Vom deschide şase magazine în primăvara lui 2011 pentru care am început recrutarea de personal, dar este încă prea devreme pentru a da detalii legate de strategia de inaugurare", au declarat pentru ZF reprezentanţii H&M.
În magazinele deschise la nivel internaţional, preţurile celor mai multe produse expuse de suedezi se încadrează între 5 euro pentru tricouri, de exemplu, şi 30 de euro în cazul paltoanelor, al rochiilor, al blugilor sau al pantofilor. În perioada reducerilor, etichetele arată preţuri de un euro pentru accesorii sau 3 euro pentru tricouri şi bluze.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația e ca aerul, îl poți respira dacă-l ții curat. Monopolul partidelor a pus stăpânire pe România
-
Florin Piersic, transferat de la Cluj-Napoca în Capitală. Actorul este la Matei Balş
-
Iohannis, despre sistemele Patriot: Vedem ce putem oferi şi ce putem primi în schimb
-
Comisia Europeană anunţă intrarea în vigoare a Legii europene privind libertatea mass-mediei
Citeşte mai multe despre magazinele H&M pe www.zf.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO