- Home
- Economic
- BUCURESTI, (24.02.2020, 14:19)
- Raluca Florescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Încă un lanţ de retail din România a introdus în magazine săculeţi reutilizabili pentru fructe şi legume
- Retailerul german Lidl a introdus în toate magazinele proprii săculeţi reutilizabili pentru cântărirea şi transportul fructelor şi legumelor.
- Măsura are rolul de a reduce consumul de plastic, a anunţat, luni, compania.
- Retailerul a scos complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosinţă, precum tacâmuri, farfurii şi pahare.
4142 afișări
Încă un lanţ de retail din România a introdus în magazine săculeţi reutilizabili pentru fructe şi legume
Săculeţii se găsesc la raionul de fructe şi legume şi se comercializează într-un pachet cu 2 bucăţi, se precizează în comunicat.
„Am introdus în toate magazinele Lidl săculeţii reutilizabili pentru fructe şi legume, în speranţa că acest lucru va încuraja clienţii să nu mai folosească pungile de unică folosinţă şi înţelegând că, atât comportamentul nostru, ca retailer, cât şi al lor, al clienţilor, vor avea un impact real de reducere a producţiei şi consumului de plastic”, a spus Cristina Hanganu, director de Comunicare şi CSR Lidl România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
-
Actorul Bernard Hill, cunoscut pentru rolurile din Titanic şi Stăpânul inelelor, a murit
Totodată, Lidl a anunţat că va dona 0,10 lei către programul „Cu Apele Curate" pentru fiecare ambalaj pe care clienţii nu îl folosesc.
În trecut, retailerul a scos complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosinţă, precum tacâmuri, farfurii şi pahare.
„Prin această măsură, compania estimează că, anual, nu mai sunt puse pe piaţa din România 63 de tone de plastic virgin. Totodată, prin scoaterea de la vânzare în anul 2018 a sacoşelor de unică folosinţă, din plastic convenţional, compania estimează că, anual, sunt economisite 535 de tone de plastic”, se menţionează în comunicat.
Compania Lidl, ce face parte din grupul german Schwarz, acţionează în linie cu strategia REset Plastic a grupului, ce îşi propune să diminueze cantitatea de plastic folosită cu cel puţin 20%, până în 2025 şi să închidă ciclurile de reciclare, au mai anunţat reprezentanţii Lidl.
Citește pe alephnews.ro: Cafea sau ceai dimineața? Ceea ce bei îți reflectă personalitatea
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreea Prisăcariu, imagine controversată, în costum de baie, în Vinerea Mare! Rebela tenisului românesc și-a etalat formele: „Obsessed”
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe