- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (15.04.2017, 10:45)
- Mona Scarisoreanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
La ce sumă se ridică bugetul românilor pentru cadourile achiziţionate online de Paşte
Conform unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro, 34.1% dintre respondenţi ar aloca până la 300 de lei pentru achiziţia de articole tip fashion cu ocazia sărbătorilor de Paşte din oferta magazinelor online.
221 afișări
La ce sumă se rirică bugetul românilor pentru cadourile achiziţionate online de Paşte
Aproape o treime dintre respondenţi ar putea cheltui între 500 şi 1.000 de lei, în timp ce 34,4% dintre aceştia au declarat că nu şi-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte, se arată în comunicatul Answear.ro.
În ceea ce priveşte produsele pe care le-ar achiziţiona pentru a-şi reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paşte, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării Answear.ro şi-ar cumpăra încălţăminte elegantă sau sport. Printre preferinţele doamnelor se numără sandale şi balerini, în timp ce bărbaţii au ales tenişii şi pantofii sport. La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre cei chestionaţi şi-ar achiziţiona în această perioadă rochii, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăşi sau blugi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Reacţia lui Biden după violenţele din campusuri: Au dreptul să protesteze, dar nu să provoace haos
-
Un stâlp electric s-a păbuşit în craterul de la Slănic. Alte 16 persoane, evacuate din apartamente
”Lunile martie şi aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălţăminte şi accesorii, dar avem o creştere de aproximativ 25% şi pentru subcategorii precum bluze şi cămăşi, rochii, pantaloni scurţi sau costume de baie”, menţionează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
Întrebaţi care este principalul motiv pentru care aleg să achiziţioneze produse tip fashion din oferta unui magazin online, pentru 28% dintre respondenţi cel mai mult contează gama cât mai diversă de produse comercializate. Siguranţa originalităţii produselor este principalul criteriu de selecţie pentru 22% dintre respondenţi, în timp ce pentru 18% dintre aceştia pe primul loc se clasează brandurile comercializate de magazinul online.
Legat de frecvenţa cu care ar achiziţiona articole vestimentare sau accesorii din mediul online, 50% dintre respondenţi au menţionat achiziiţiile de impuls, adică ar cumpăra un produs ori de câte ori găsesc ceva care le place. Pentru aproximativ 37% dintre românii întrebaţi de Answear.ro preţul joacă un rol important, în timp ce 13% dintre aceştia îşi achiziţionează un produs de pe un site de modă cel puţin o data pe lună.
”Pentru 39% dintre românii ce aleg Answear.ro, cel mai important criteriu în decizia de cumpărare este modelul produsului comercializat. Astfel, selecţia de produse şi preferinţa pentru cele mai noi colecţii ale brandurilor comercializate influeantează decizia de cumpărare, mai mult decât factorul preţ sau alte beneficii oferite. În topul brandurilor preferate de utilizatorii Answear.ro se numără: Tommy Hilfiger, adidas Originals, New Balance, Nike şi Love Moschino”, a concluzionat Raluca Radu.
Cercetarea a fost realizată în perioada martie-aprilie 2017 pe un eşantion de 1.289 de români din toată ţara.
Citeşte şi: Impozitul pe gospodării va bulversa modul în care îşi plăteşte impozitele toată populaţia României
Citeşte şi: Drumul „Transalpina de Apuseni” va fi finanţat cu 44 milioane de euro din fonduri europene
Citeşte şi: ANAF doreşte modificarea formularelor 091 şi 098
Citeşte şi: Uniunea Europeană importa aproape 1,7 milioane de tone de boabe de cacao din Africa, în 2016
Citește pe alephnews.ro: Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Taylor Swift deține un portofoliu imobiliar în valoare de 100 de milioane de dolari. Câte locuințe posedă Miss Americana
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 21:55
Turcia suspendă schimburile comerciale cu Israel din cauza războiului din Fâşia Gaza
-
ieri, 21:51