- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (15.04.2017, 10:45)
- Mona Scarisoreanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
La ce sumă se ridică bugetul românilor pentru cadourile achiziţionate online de Paşte
Conform unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro, 34.1% dintre respondenţi ar aloca până la 300 de lei pentru achiziţia de articole tip fashion cu ocazia sărbătorilor de Paşte din oferta magazinelor online.
220 afișări
La ce sumă se rirică bugetul românilor pentru cadourile achiziţionate online de Paşte
Aproape o treime dintre respondenţi ar putea cheltui între 500 şi 1.000 de lei, în timp ce 34,4% dintre aceştia au declarat că nu şi-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte, se arată în comunicatul Answear.ro.
În ceea ce priveşte produsele pe care le-ar achiziţiona pentru a-şi reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paşte, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării Answear.ro şi-ar cumpăra încălţăminte elegantă sau sport. Printre preferinţele doamnelor se numără sandale şi balerini, în timp ce bărbaţii au ales tenişii şi pantofii sport. La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre cei chestionaţi şi-ar achiziţiona în această perioadă rochii, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăşi sau blugi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
”Lunile martie şi aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălţăminte şi accesorii, dar avem o creştere de aproximativ 25% şi pentru subcategorii precum bluze şi cămăşi, rochii, pantaloni scurţi sau costume de baie”, menţionează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
Întrebaţi care este principalul motiv pentru care aleg să achiziţioneze produse tip fashion din oferta unui magazin online, pentru 28% dintre respondenţi cel mai mult contează gama cât mai diversă de produse comercializate. Siguranţa originalităţii produselor este principalul criteriu de selecţie pentru 22% dintre respondenţi, în timp ce pentru 18% dintre aceştia pe primul loc se clasează brandurile comercializate de magazinul online.
Legat de frecvenţa cu care ar achiziţiona articole vestimentare sau accesorii din mediul online, 50% dintre respondenţi au menţionat achiziiţiile de impuls, adică ar cumpăra un produs ori de câte ori găsesc ceva care le place. Pentru aproximativ 37% dintre românii întrebaţi de Answear.ro preţul joacă un rol important, în timp ce 13% dintre aceştia îşi achiziţionează un produs de pe un site de modă cel puţin o data pe lună.
”Pentru 39% dintre românii ce aleg Answear.ro, cel mai important criteriu în decizia de cumpărare este modelul produsului comercializat. Astfel, selecţia de produse şi preferinţa pentru cele mai noi colecţii ale brandurilor comercializate influeantează decizia de cumpărare, mai mult decât factorul preţ sau alte beneficii oferite. În topul brandurilor preferate de utilizatorii Answear.ro se numără: Tommy Hilfiger, adidas Originals, New Balance, Nike şi Love Moschino”, a concluzionat Raluca Radu.
Cercetarea a fost realizată în perioada martie-aprilie 2017 pe un eşantion de 1.289 de români din toată ţara.
Citeşte şi: Impozitul pe gospodării va bulversa modul în care îşi plăteşte impozitele toată populaţia României
Citeşte şi: Drumul „Transalpina de Apuseni” va fi finanţat cu 44 milioane de euro din fonduri europene
Citeşte şi: ANAF doreşte modificarea formularelor 091 şi 098
Citeşte şi: Uniunea Europeană importa aproape 1,7 milioane de tone de boabe de cacao din Africa, în 2016
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe