Microsoft România l-a numit în funcţia de director de marketing şi business pe Michal Golebiewski

Microsoft România, reprezentanţa producătorului american de software, l-a numit în funcţia de business, marketing and operations (BMO) lead, începând din 1 septembrie, pe Michal Golebiewski, în locul lui Dan Bulucea, care a demisionat la sfârşitul lunii martie, a anunţat, marţi, compania.

40 afișări
Imaginea articolului Microsoft România l-a numit în funcţia de director de marketing şi business pe Michal Golebiewski

Microsoft România l-a numit în funcţia de director de marketing şi business pe Michal Golebiewski

"Sunt încântat de venirea în România şi ocuparea acestei poziţii. Este o oportunitate pentru mine de a utiliza experienţele câştigate în cei 14 ani petrecuţi în Microsoft pentru a conduce filiala din România într-o nouă etapă de excelenţă în business, marketing şi operaţiuni, în parteneriat cu managementul şi angajaţii Microsoft România", a declarat, într-un comunicat, Golebiewski.

Procesul de selecţie a noului BMO lead a fost finalizat la câteva luni după retragere lui Dan Bulucea.

"BMO lead este o poziţie cheie şi extrem de complexă în Microsoft, suntem convinşi de alegerea făcută şi, în acelaşi timp, încântaţi că Michal a ales Microsoft România", a spus directorul general al Microsoft România, Călin Tatomir.

Golebiewski şi-a început cariera în Microsoft acum 14 ani şi a ocupat mai multe poziţii în marketing, comunicare şi operaţiuni. Ultima funcţie pe care a avut-o în cadrul filialei din Polonia a Microsoft a fost de Business Planning and Operations Officer, cu responsabilităţi în planificarea proceselor din companie şi alinierea echipelor de marketing şi de vânzări pentru atingerea obiectivelor de business.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici