Ministerul Turismului modifică modul de promovare a brandului naţional de turism. Ce programe au fost propuse pentru a fi promovate

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a decis modificarea modului de promovare a brandului naţional de turism, prin trecerea de la promovarea axată pe eveniment la una bazată pe serviciile turistice prestate de industria de profil.

442 afișări
Imaginea articolului Ministerul Turismului modifică modul de promovare a brandului naţional de turism. Ce programe au fost propuse pentru a fi promovate

Ministerul Turismului modifică modul de promovare a brandului naţional de turism. Ce programe au fost propuse pentru a fi promovate (Imagine: Adriana Neagoe/Mediafax Foto)

Una dintre primele modificări se referă la promovarea, sub umbrela brandului de turism al României, a campaniilor de oferte speciale propuse de operatorii din turism, arată instituţia, într-un comunicat.

Decizia a fost agreată în Consiliul Consultativ din Turism, iar prima campanie care ar putea beneficia de noul mod de promovare a brandului este "Vacanţă în ţara mea".

Alte programe propuse a fi promovate în cadrul acestui pachet sunt "O săptămână de refacere", "Decada Balneară", "Hai la băi - wellness medical", "Litoralul pentru toţi" sau "O săptămână la munte", potrivit sursei citate.

"Este o schimbare de abordare necesară, dacă vrem să eficientizăm cheltuirea acestor bani pentru promovarea turistică a României. Filosofia promovării brandului trebuie îndreptată către sprijinirea operatorilor de servicii turistice care activează pe piaţa de profil. Practic, prin această abordare mizăm pe impactul direct în industria turismului, nu pe cel indirect, ca până acum, manifestat prin susţinerea unor evenimente", a declarat, în comunicat, Eduard Hellvig, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului.

Schimbarea de abordare în domeniul turismului vizează şi adoptarea unor modificări în legislaţia care reglementează promovarea brandului.

"Este vorba, de exemplu, de promovarea brandului prin intermediul taberelor şcolare, al sportivilor olimpici, prin intermediul elevilor şi studenţilor participanţi la olimpiadele şcolare naţionale şi internaţionale. De asemenea, se are în vedere promovarea brandului direct prin touroperatori şi operatori hotelieri. Aceştia ar putea beneficia de bugete de la minister, din fondurile europene alocate României pentru promovarea brandului, în funcţie de numărul de turişti străini atraşi", se spune în comunicat.

Propunerile au fost formulate de asociaţiile reprezentative ale industriei de profil, mai arată instituţia.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici