Nike închide magazinele din SUA, Europa, Australia şi Noua Zeelandă

Compania producătoare de echipament sportiv Nike Inc a anunţat duminică că închide toate magazinele sale din Statele Unite, Canada, Europa de Vest, Australia şi Noua Zeelandă, între 16 şi 27 martie, anunţă Reuters.

122 afișări
Imaginea articolului Nike închide magazinele din SUA, Europa, Australia şi Noua Zeelandă

Nike închide magazinele din SUA, Europa, Australia şi Noua Zeelandă

Magazinele deţinute de Nike în Coreea de Sud, Japonia, cea mai mare parte a Chinei şi în multe alte ţări sunt în prezent deschise şi îşi vor continua operaţiunile normale.

„Luăm măsuri suplimentare în alte facilităţi administrate de Nike, inclusiv opţiunea de a lucra de acasă”, a anunţat compania.

La începutul acestei luni, Nike şi-a închis temporar sediul european din Olanda, după ce un angajat a fost infectat cu coronavirus.

Distribuitorul de îmbrăcăminte Urban Outfitters Inc, care deţine mărcile Anthropologie şi Free People, a declarat sâmbătă că închide toate magazinele din întreaga lume, până pe 28 martie cel puţin.

Alţi comercianţi cu amănuntul, inclusiv Macy’s, Saks Fifth Avenue şi Banana Republic au trimis mesaje cumpărătorilor săptămâna trecută, anunţând că sunt deschişi pentru afaceri, pentru a reduce pierderile cauzate de scăderea abruptă a traficului din magazine.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici