Patru din cinci clienţi se declară nemulţumiţi de serviciile oferite de benzinăriile din Bucureşti

Doar 20% din clienţi se declară pe deplin mulţumiţi de serviciile oferite de benzinăriile din Capitală, mai exact de atenţia şi consilierea oferite cumpărătorilor, dar şi de dotările existente, conform unui studiu Mystery Shopping, efectuat de echipa VBS - Business Solutions.

244 afișări
Imaginea articolului Patru din cinci clienţi se declară nemulţumiţi de serviciile oferite de benzinăriile din Bucureşti

Patru din cinci clienţi se declară nemulţumiţi de serviciile oferite de benzinăriile din Bucureşti (Ovidiu Micsik / Mediafax Arhiva Foto)

Potrivit studiului, doar în una din trei situaţii, angajaţii s-au oferit din proprie iniţiativă să ajute clientul la alimentare, chiar dacă, în jumătate din cazuri clientul era o femeie.

Afişarea preţului motorinei şi al benzinei reprezintă unul dintre motivele de nemulţumire generate de benzinăriile din Bucureşti. „Preţul motorinei şi al benzinei era afişat la loc vizibil doar în 70% din cazuri, această lipsă de informare influenţând negativ transparenţa şi efectiv încrederea transmisă”, avertizează realizatorii studiului.

Mai mult, doar jumătate din benzinăriile vizitate de cumpărători au trecut testul când vine vorba de dotări, curăţenie sau ambianţă.

În 40% din unităţile analizate, clientul nu a găsit un dispozitiv de umflat roţi, iar una din patru benzinării nu avea apă curată şi ştergător pentru curăţarea parbrizului.

O altă problemă identificată a fost cea a lipsei deszăpezirii locurilor de parcare special amenajate în incinta benzinăriilor.

Potrivit raportului citat, benzinăriile aflate spre periferia oraşului sunt dotate cu spaţii mai mari, cu servicii de spălătorie auto sau transfer de bani şi au o gamă de produse mai diversificată.

„În ceea ce priveşte amabilitatea şi comunicarea eficientă a angajaţilor există discrepanţe majore între unităţile analizate, vorbind mai exact de procente situate între 32 şi 95%”, menţionează raportul.

Mai mult, „folosirea unui ton politicos, amabil în conversaţie s-a putut observa doar la aproximativ 65% din casierele evaluate, existând multe situaţii în care s-a vorbit clientului pe un ton plictisit, expeditiv sau chiar nepoliticos”, potrivit studiului.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici