- Home
- Economic
- (19.01.2021, 07:53)
- Anamaria Abaluta
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Piaţa media, în scădere. Publicitatea outdoor a avut cel mai mult de suferit
- Piaţa media a înregistrat o scădere de 2,7% în 2020
- În 2021 este aşteptată o revenire de 4%
- Publicitatea outdoor a avut cel mai mult de suferit
392 afișări
Piaţa media a scăzut anul trecut cu 2,7% şi ajuns, astfel, la o valoare de 467 de milioane de euro. Asta arată un studiu făcut de agenţia Initiative. Dar în 2021, totuşi, se aşteaptă o revenire de 4%.
Segmentul care a avut cel mai mult de pierdut cu siguranţă a fost publicitatea outdoor. Cu 20% a scăzut în aprilie, ca pe timpul verii să îşi mai revină puţin. Nu pentru mult timp, însă, căci odată cu sezonul rece a scăzut din nou şi aşa a ajuns să aibă pierderi totale în 2020 de 25%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
La polul opus, e-commerce-ul a avut o creştere de 88%, iar digitalul de 6,2%, comparativ cu 2019. A încheiat 2020 cu o valoare totală de peste 117 milioane de euro.
Şi audienţele televiziunilor au crescut cu 16% în aprilie. În vară, invers faţă de publicitatea outdoor, acestea au scăzut. Au crescut din nou în toamnă. Ce trebuie să ştii este că au crescut inclusiv audienţele în off-prime-time, cu 10% în octombrie şi 12% în noiembrie. Motivul, bineînţeles, au fost restricţiile care s-au înăsprit din nou în acea perioadă.
- Piaţa media în 2020: -2,7%
- Valoare: 467 mil euro
- Aşteptări 2021: +4%
- Publicitatea outdoor aprilie: -20%
- Publicitatea outdoor 2020: -25%
- Investiţii publicitate outdoor: 24 mil euro
- E-commerce: +88%
- Digital: +6,2%
- Valoare totală digital: 117,8 mil euro
- Audienţe TV în lockdown: +16%
- Audienţe off-prime-time octombrie: +10%
- Audienţe off-prime-time noiembrie: +12%
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe