- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (18.12.2016, 09:48)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Românii cheltuiesc 43 de milioane de euro pe cadouri dulci în decembrie
Vânzările de dulciuri se triplează în luna decembrie, perioada Crăciunului generând un consum de peste 7,4 milioane de kilograme de dulciuri în România, potrivit unui studiu realizat de producătorul polonez de biscuiţi, napolitane şi crackers Dr. Gerard.
444 afișări
Românii cheltuiesc 43 de milioane de euro pe cadouri dulci în decembrie (Imagine: Arhiva Foto Mediafax)
Potrivit studiului realizat de Dr. Gerard, tendinţele de consum arată că în ultima lună a anului vânzările de dulciuri în România se triplează, acest trend fiind puternic susţinut şi de lansarea produselor sezoniere.
Date de piaţă furnizate de Retail Zoom arată că luna decembrie a anului trecut a însemnat în retailul modern autohton vânzări de dulciuri de peste 43 de milioane de euro, respectiv 7,4 milioane de kilograme de produse, din care biscuiţii au ocupat prima poziţie în volum, cu o cotă de 24,3% şi a doua poziţie ca valoare, cu 16,4%. Napolitanele au reprezentat 7,1% din valoare şi 10,3% volum.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
Cele mai mari creşteri, între 158% şi 520% faţă de luna noiembrie, au fost înregistrate la praline, figurinele de ciocolată şi produsele sezoniere.
„În România, cele mai căutate arome pentru sărbătorile de iarnă sunt cele de măr copt, alături de combinaţia măr şi scorţişoară. Aroma de cuişoare şi citrice este de asemenea printre favorite”, declară Otilia Stanciu, Country Manager la Dr. Gerard România.
Tendinţa scăderii gramajelor biscuiţilor şi prăjiturelelor de la gramajele de tip „family” la cele de tip „on the go” se manifestă atât pe pieţele europene cât şi în ţara noastră. În România, peste 40% din consumatori preferă o gustare dulce între mese, napolitanele şi biscuiţii fiind principalele alegeri. În categoria gustărilor de peste zi, cel mai popular este biscuitele-sandwich ambalat în pachete pentru consum individual (între 30 şi 50 g/pachet).
În ceea ce priveşte preferinţa pentru un anume tip de biscuite, dintr-un total de peste 2,1 kilograme de biscuiţi consumaţi într-un an de fiecare român - cantitate în creştere cu peste 70% faţă de acum 10 ani, dar încă mult sub media est-europeană de 3,5 kg/locuitor -, în România cei mai apreciaţi rămân biscuiţii simpli şi petit beurre (peste 40%), dar şi biscuiţii-sandwich (peste 46%).
Dr. Gerard anunţă vânzări de peste patru milioane de euro şi 2.000 de tone de produse vândute în România în 2016.
Citeşte şi: Dragoş Anastasiu, Eurolines: Atenţie la reducerile mai mari de 10% la pachetele turistice!
Citeşte şi: Confruntare între titanii finanţelor pentru piaţa aurului din Londra, în valoare de mii de miliarde
Citeşte şi: APIA: Rezultatele din primele 11 luni garantează o creştere consistentă a pieţei auto în acest an
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe