- Home
- Economic
- ZURICH, (18.10.2012, 10:44)
- Marius Oncu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ţara în care Dacia vinde mai multe maşini decât Porsche sau Seat
Înmatriculările Dacia într-o ţară europeană s-au situat la 6.205 unităţi anul trecut, iar în primele nouă luni ale acestui an au depăşit 4.000, suficient încât să asigure mărcii controlate de grupul francez Renault o cotă de piaţă de aproape 2%, potrivit cotidianului Le Temps.
6735 afișări
Ţara în care Dacia vinde mai multe maşini decât Porsche sau Seat (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Este o poveste de succes", a declarat reprezentantul Renault Elveţia, Laurent Burgat, într-o conferinţă de presă la deschiderea unui centru Renault, scrie Le Temps.
Cota de piaţă a Dacia în Elveţia se situează la 1,9%, faţă de 10,5% în cazul liderului Volkswagen sau 5-6% pentru Renault. Dacia depăşeşte, însă, Seat (cotă de piaţă de 1,8%), Mitsubishi (1,7%), Porsche (0,7%) sau Alfa Romeo (0,7%).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
"Imaginea automobilistului elveţian, amator de mulţi cilindri, a primit o lovitură. Nu că elveţienii ar renunţa la Audi, BMW, Mercedes sau Golf complet echipat. Piaţa îşi păstrează particularităţile. (...) Pare un punct cel puţin neobişnuit în care şoferii elveţieni se alătură celor europeni: goana după maşini low-cost. Inclusiv vârful de lance al acestei nişe, marca Dacia", scrie Le Temps.
Dacia este vândută în Elveţia din 2006.
Marca pare a fi un succes surprinzător pe o piaţă destul de exigentă, dar nu este singurul caz de acest fel, afirmă şeful SwissAuto, Andreas Burgener.
"Prima poveste de acest fel a fost sosirea Toyota. De asemenea, seamănă destul de mult cu ceea ce a făcut Volkswagen cu Skoda. Dacă vorbim din nou în zece ani, probabil putem spune acelaşi lucru despre maşini din China sau India", a afirmat Burgener, reprezentant al asociaţiei importatorilor auto.
De-a lungul anilor, producătorul nipon a reuşit să concureze şi să depăşească modelele tradiţionale. Publicaţia se întreabă dacă Dacia ar putea eventual să aibă evoluţie similară şi să "canibalizeze" o parte a vânzărilor Renault.
Grupul francez lucrează, însă, "foarte bine" pentru a se asigura că nu sunt vizaţi aceeaşi clienţi, afirmă Burgener.
"Pe lângă diferenţa de preţ, managementul jonglează bine introducerea de tehnologii noi la Renault şi promovarea de tehnologii consacrate la Dacia", a spus el.
Un alt semn al acestui efort este noul centru Renault deschis la Marly, scrie Le Temps. Din cele 25 de modele expuse, un sfert sunt marca Dacia, însă există două intrări diferite, două expoziţii diferite, două branduri diferite.
Începând cu acest an, Dacia are şi un model care se adresează familiilor, Lodgy, care este însă este puţin probabil să detroneze Duster. SUV-ul generează 44% din vânzările Dacia, scrie Le Temps.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe