- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Udrea: Falsa problemă cu frunza din logoul brandului de turism a fost rezolvată
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat, joi, la deschiderea târgului de turism Winter Holiday din Bucureşti, că falsa problemă cu frunza din logoul brandului turistic al României a fost rezolvată prin dispariţia site-ului străin care conţinea o frunză similară.
Udrea: Falsa problemă cu frunza din logoul brandului de turism a fost rezolvată (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)
"Falsa problemă cu frunza din logo, care ar mai fi fost conţinută în logoul unei societăţi comerciale care închiria maşini, am reuşit să o rezolvăm, în sensul în care pagina de web, site-ul respectivei societăţi, a dispărut după o lună", a spus Udrea.
Ea a adăugat că firma care apărea pe respectivul site nu există în acest moment în Irlanda.
"Aşa că, în afară de foarte multă promovare care s-a făcut în acel moment pentru brandul turistic, în rest tot scandalul n-a reuşit să ne oprească în a continua să susţinem acest brand aşa cum s-a decis în urma cercetărilor", a afirmat ministrul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Israelul a lansat un atac cu drone asupra Iranului/ Iranul neagă atacul
-
Iarnă în plină primăvară. Transfăgărăşanul este din nou acoperit de zăpadă
-
4.100 de pacienţi sunt pe listele de aşteptare pentru un transplant de rinichi sau ficat
-
Fenomene extreme. Zborurile în Europa devin tot mai turbulente şi imprevizibile
Udrea a spus că nici până acum nu a fost o problemă şi că cel mult exista riscul să mai existe frunzaă în logo-ul unei alte companii.
"Nici măcar această problemă nu o avem, consiliul decisese oricum că rămâne acelaşi brand. În acest moment am satisfacţia că nici acea problemă, despre care s-a discutat pe televiziuni, nu există", a afirmat Elena Udrea.
Brandul de turism a fost realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Brandul invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu. În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund şi o frunză în nuanţe de verde şi albastru.
Ulterior, MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS a răspuns că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:18
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 786. CIA susţine că, fără ajutor, Ucraina riscă să piardă războiul în câteva luni / Rachete ruseşti au aterizat la Dnipro / Zelenski a premiat soldaţi răniţi
-
astăzi, 09:22
Rata de ocupare a populaţiei între 15 şi 64 de ani a scăzut uşor în 2023 faţă de anul anterior