- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (30.03.2016, 15:03)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un român cheltuieşte în medie 87 de lei pe an pentru servicii poştale
Românii cheltuie în medie 87 de lei pe an pentru servicii poştale, cu o medie de 106 lei în oraşe, în timp ce companiile alocă anual 3.400 lei pentru aceleaşi servicii, a declarat Cătălin Marinescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).
180 afișări
Un român cheltuieşte în medie 87 de lei pe an pentru servicii poştale
Astfel, potrivit unor studii recente realizate de instituţie, atunci când aleg furnizorul de servicii poştale, clienţii persoane fizice se ghidează după tarifele practicate, viteza de livrare, siguranţa trimiterilor şi respectarea timpilor de livrare, în timp ce firmele acordă mai multă atenţie gradului de acoperire teritorială, siguranţei trimiterilor şi termenelor de livrare.
Aproape jumătate (45%) dintre expeditorii de scrisori persoane fizice ar fi dispuşi să plătească dublu dacă, la nivel naţional, scrisoarea ar ajunge în aceeaşi zi, iar o treime (37%) dintre aceştia ar fi dispuşi să plătească dublu dacă un colet expediat la nivel naţional ar ajunge a doua zi, potrivit unui comunicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
-
Apple reia discuţiile cu OpenAI pentru a introduce pe iPhone funcţii cu inteligenţă artificială generativă
-
Ion Cristoiu: Să construim, acesta e cuvântul de ordine
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
În acelaşi timp, majoritatea utilizatorilor persoane fizice ar vrea să găsească în oferta tuturor furnizorilor de servicii poştale sisteme de notificare privind data şi ora livrării sau stadiul livrării, verificarea coletului la livrare, precum şi asumarea răspunderii furnizorului pentru întârzierea livrării.
Totodată, 3 din 4 utilizatori persoane fizice consideră că este necesar ca furnizorii de servicii poştale să informeze destinatarii telefonic sau prin e-mail în legătură cu data şi ora livrării.
În schimb, firmele consideră că ar fi necesar ca furnizorii de servicii poştale să ofere livrarea trimiterilor poştale în aceeaşi zi, la nivel naţional (indiferent de localitate), servicii internaţionale de livrare bani şi trimiteri de corespondenţă internaţionale cu confirmare de primire, livrare de colete supradimensionate sau cu regim special (volum/greutate/fragile/animale).
Studiile arată că pentru clienţii cu dizabilităţi vizuale este necesară colectarea şi livrarea trimiterilor poştale de la/la domiciliu sau adresa indicată, precum şi existenţa unor puncte de colectare în fiecare sat, chiar dacă acolo nu există un oficiu poştal. În plus, aceştia consideră necesară dotarea oficiilor poştale cu rampă de acces şi covoraş tactil, ca element ajutător de orientare a persoanelor cu dizabilităţi vizuale în interiorul oficiilor poştale.
Studiile privind preferinţele de consum ale utilizatorilor de servicii poştale din România au fost realizate pentru ANCOM, la finalul anului 2015, pe eşantioane reprezentative la nivel naţional pentru persoane fizice şi juridice care au folosit servicii poştale în ultimele 12 luni anterioare studiilor.
Citeşte şi: Poşta Română achiziţionează echipamente şi servicii IT de 17 milioane euro, pentru modernizare
Citeşte şi: Poşta estimează scăderea profitului de 23 de ori. Compania câştigă un leu din 1.000 de lei venituri
Citește pe alephnews.ro: Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe