- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.06.2014, 11:44)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Why Denis a deschis un magazin online şi mizează pe vânzări de 1 milion de euro în primul an
Retailerul de încălţăminte şi accesorii Why Denis a deschis în luna iunie un magazin online, în urma unei investiţii de câteva zeci de mii de euro, şi estimează că în primul an vânzările se vor ridica la un milion de euro.
2889 afișări
Why Denis a deschis un magazin online şi mizează pe vânzări de 1 milion de euro în primul an
"Am luat decizia de a deschide un magazin online încă de la începutul anului, ţinând cont de vizibilitatea online-ului în rândul clienţilor noştri. Am vrut să avem totul pregătit înainte de a ne aventura în acest nou segment, mai ales că produsele pot fi comandate din orice colţ al lumii, iar livrările le facem atât în ţară cât şi în străinătate", a declarat Ana Cornea, manager şi acţionar al Why Denis.
Produsele au aceleaşi preţuri ca în magazine, iar transportul, indiferent de zonă, va fi gratuit. Livrarea se va face în maximum 24 de ore, iar plata online prin card bancar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Moscova reacţionează la declaraţiile lui Macron şi David Cameron: Este o escaladare directă a tensiunilor în jurul conflictului ucrainean
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
"Ne aşteptăm ca în primul an să vindem online mai mult de 3.000 de perechi de pantofi, în valoare de 1 milion de euro. În primele zile de la deschidere, rezultatele au fost peste aşteptări, având comenzi încă din prima zi", a arătat Ana Cornea.
Why Denis estimează că peste 70% dintre încălţămintea comercializată online va fi cea de damă.
Why Denis este unul dintre cele trei branduri ale producătorului şi retailerului de pantofi Denis din Suceava. Compania operează în prezent 35 magazine sub brandurile Denis - unde o pereche de pantofi costă în medie 150-200 de euro, Why Denis - cu preţuri medii de 300-400 lei şi All Shoes - 260-350 lei. Dintre acestea trei sunt situate în centre comerciale din Kiev (Ucraina), două sub brandul premium Denis şi unul Why Denis, şi alte 32 sub mărcile Why Denis şi All Shoes în ţară.
În acest an, Denis vrea să deschidă 10 magazine, atât în ţară, cât şi în străinătate, urmând să ajungă la 45 de unităţi, şi estimează o creştere a afacerilor cu 10-15%, la peste 10 milioane euro.
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Puncte cheie din interviul extins al lui Macron cu The Economist. Xi Jinping, surpriza interviului: „China nu-și dorește o Rusie care destabilizează, un Iran cu arme nucleare sau un Orient Mijlociu cufundat în haos”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:34
-
ieri, 22:00