- Home
- Externe
- BUCUREŞTI, (07.07.2022, 10:05)
- Petru Mazilu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O companie aeriană, reclamată pentru tratamentul aplicat pasagerilor cu zboruri anulate
O organizaţie de protecţie a consumatorilor din Marea Britanie anunţă că a raportat compania aeriană easyJet la Autoritatea Aviaţiei Civile în legătură cu tratamentul aplicat pasagerilor cu zboruri anulate, potrivit Sky News.
506 afișări
O companie aeriană, reclamată pentru tratamentul aplicat pasagerilor cu zboruri anulate
Mii de pasageri au fost afectaţi de anulări de zboruri în ultimele luni, iar reprezentanţii organizaţiei britanice Which? spun că unii dintre călători nu sunt trataţi corect. Which? a raportat easyJet la Autoritatea Aviaţiei Civile, cerând autorităţii de reglementare să investigheze modul în care compania aeriană tratează pasagerii cărora li se anulează zborurile.
Organizaţia de protecţie a consumatorilor a declarat că a primit plângeri de la pasageri care nu au fost informaţi cu privire la dreptul lor legal de a primi compensaţii de sute de lire sterline şi la posibilitatea de a fi redirecţionaţi către alte companii aeriene.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Unele familii au fost lăsate să doarmă pe podeaua aeroportului sau au fost nevoite să cumpere alte bilete spre casă după ce planurile lor iniţiale au fost anulate, lăsându-le un sentiment de „abandon", susţine Which?
Luna trecută, Autoritatea Aeronautică Civilă a promis că va lua măsuri împotriva companiilor aeriene care „dezamăgesc în mod sistematic consumatorii". Dar Which? crede că dispreţul companiilor aeriene faţă de drepturile consumatorilor a devenit o rutină, iar CAA pare neputincioasă.
„EasyJet şi-a tratat pasagerii în mod îngrozitor, dar acesta este doar cel mai recent exemplu al unei probleme sistemice din sectorul aviaţiei, unele companii aeriene îşi ignoră în mod obişnuit obligaţiile legale pentru că ştiu că nu vor suporta consecinţe. Cu alte mii de zboruri care ar putea fi anulate, pasagerii se vor confrunta cu o vară mizerabilă dacă CAA şi guvernul nu îşi respectă promisiunile de a elimina abuzurile privind drepturile consumatorilor”, a declarat Rory Boland, editorul revistei Which? Travel.
Anterior, Which? a reclamat şi compania British Airways la CAA după ce nu a informat pasagerii cu privire la drepturile lor de despăgubire şi nu a reuşit să îi redirecţioneze cât mai repede cu putinţă către alţi transportatori. Deşi au trecut trei luni, nu au fost luate măsuri împotriva companiei aviatice, precizează cei de la Which?.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Citește și: Japonezii organizează "Festivalul Stelelor"
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe