- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (18.11.2013, 18:25)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Albumul "Artpop" al cântăreţei Lady Gaga generează pierderi de 25 milioane de dolari
Casa de discuri cu care colaborează cântăreaţa Lady Gaga anticipează pierderi de 25 de milioane de dolari, cauzate de o campanie promoţională mult prea scumpă şi de vânzări slabe ale noului album al artistei americane, "Artpop".
504 afișări
Lady Gaga (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)
Debutul în topurile americane al noului disc lansat de cântăreaţa Lady Gaga, "Artpop", este unul dezamăgitor, întrucât vânzările acestuia se situează mult sub cele reuşite de precedentul material discografic al artistei americane, "Born This Way", care s-a vândut în peste 1 milion de copii în prima săptămână după lansare în Statele Unite ale Americii, în 2011, informează lefigaro.fr.
Acele vânzări spectaculoase au fost favorizate şi de oferirea unui player MP3 Amazon odată cu albumul (444.000 de copii vândute graţie acestei oferte promoţionale).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Statele Unite cer Qatarului să expulzeze conducerea politică a Hamas, dacă refuză încetarea focului
-
Hristos a Înviat! Paştele, cea mai importantă sărbătoare a creştinătăţii. Istoric al sărbătorii
-
Rusia a emis un mandat de arestare pe numele lui Zelenski. Reacţia Ucrainei
-
Ion Cristoiu: 1946: Cum trebuie să fie caii pe care urmează să-i predăm ruşilor
Potrivit site-ului american Billboard, "Artpop" nu pare să aibă acelaşi succes. Lansat pe 11 noiembrie, discul abia a ajuns la 250.000 de copii vândute, marcând astfel o scădere cu 75% a vânzărilor în comparaţie cu cele reuşite de precedentul disc. Lady Gaga a fost întrecută de două dintre marile sale rivale din muzica pop: Katy Perry şi Miley Cyrus. Noile albume ale acestora, "Prism" şi "Bangerz", s-au vândut în prima săptămână în 280.000 de copii, respectiv 270.000 de copii.
Problemele nu se opresc însă aici. Interscope, casa de discuri cu care colaborează Lady Gaga, a cheltuit 25 milioane de dolari pentru a organiza campania promoţională a albumului "Artpop". Aceste milioane investite în marketing nu vor fi compesate de vânzările albumului, considerate a fi mult prea mici, anticipează casa Interscope. Potrivit unui raport întocmit de site-ul Examiner.com, această pierdere financiară ar putea duce la concedierea a 50 de angajaţi de la Interscope.
Vânzările dezamăgitoare ale albumului "Artpop" nu sunt însă surprinzătoare, întrucât albumul a fost primit cu multe rezerve de criticii muzicali anglo-saxoni. "Există în mod cert un «pop» foarte bun pe noul album lansat de Lady Gaga. Însă componenta «art» este mai dificil de găsit", a scris The Guardian.
"Muzical, (albumul) e la fel de mare, îndrăzneţ, imprevizibil şi variat ca Lady Gaga însăşi (...) Dar, dacă Gaga vrea să fie luată în serios în calitate de artistă, atunci trebuie să petreacă mai mult de cinci minute aruncând pe hârtie primele rime care îi vin în minte", a scris la rândul său Huffington Post.
"Cea mai recentă explorare extravagantă întreprinsă de Lady Gaga asupra propriei celebrităţi, a grandorii şi a curajului ei este fără de tăgadă una implacabilă. Însă acest lucru nu înseamnă neapărat că noul album este amuzant", scrie USA Today.
În Franţa, primirea făcută de către critici a fost şi mai glacială. Olivier Nuc, critic muzical la Le Figaro, consideră că noul album al cântăreţei americane "este de o prostie abisală".
Precedentele două albume de studio ale cântăreţei s-au intitulat "The Fame" (2008) şi "Born This Way" (2011).
Lady Gaga, al cărei nume real este Stefani Germanotta, este renumită pentru spectacolele ei adeseori controversate. La gala MTV VMA 2010, artista americană a purtat o rochie croită din bucăţi de carne crudă, în semn de protest faţă de politica "don't-ask-don't-tell" ("nu întreba, nu spune") din armata americană. Această lege, care impunea militarilor să îşi ascundă homosexualitatea, a fost abrogată în 2011.
Cântăreaţa Lady Gaga, care a concertat la Bucureşti în august 2012, a devenit celebră graţie unor piese precum "Bad Romance" şi "Poker Face", dar şi cu ajutorul unui marketing agresiv şi al provocărilor - în special vestimentare.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Giulgiul din Torino, în care a fost înfășurat Mântuitorul, este autentic și are 2000 de ani
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Cum a reuşit o tânără să construiască o afacere cu care face milioane de dolari şi unde lucrează doar trei ore pe săptămână cu mai puţini bani de cât dau unii pe o pereche de pantofi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Scandalul care a distrus-o pe faimoasa jucătoare de tenis: tatăl ei, acuzat că a avut o relație extraconjugală și că are un copil cu un manechin!
PROSPORT.RO
Ce a putut să scrie o tânără din Gorj pe salata boeuf, de Paşte? Au râs cu lacrimi când au văzut mesajul genial
CANCAN.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe