- Home
- Life-Inedit
- NEW YORK, (09.10.2013, 17:57)
- Dorina Călin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bogaţii, mai puţin dispuşi să stea la coadă
Persoanele care sunt dispuse să cheltuiască mai mulţi bani la cumpărături sunt mai puţin răbdătoare când vine vorba de a sta la la rând pentru achiziţionarea produselor, excepţie făcând cele proaspete, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii americani, informează dailymail.co.uk.
179 afișări
Bogaţii, mai puţin dispuşi să stea la coadă (Imagine: Shutterstock)
Sunt foarte puţine persoane care au capacitatea de a sta la rând pentru a cumpăra produsele de care au nevoie, iar cele care au mai mai mulţi bani sunt chiar mai puţin răbdătoare. Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Columbia, publicat în Research Social Science Network, disponibilitatea unui client de a aştepta la rând este corelată cu sensibilitatea la preţul produsului, ceea ce înseamnă cât de multă importanţă acordă preţului produsului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Un stâlp electric s-a păbuşit în craterul de la Slănic. Alte 16 persoane, evacuate din apartamente
-
Elveţia a invitat peste 160 de ţări la conferinţa pentru pace în Ucraina. Rusia nu este pe listă
De asemenea, cercetătorii au descoperit că cei care sunt mai sensibili la preţuri - cei care au mai puţini bani de cheltuit - sunt mai dispuşi să aştepte la rând chiar şi atunci când acesta este într-o continuă creştere.
Studiul a avut ca scop analizarea modului în care se modifică comportamentul cumpărătorului atunci când aşteaptă la rând la un magazin. Deşi cumpărătorii mai puţini sensibili la costul produselor sunt mai puţin dispuşi să aştepte la rând, aceştia se aşază la coadă dacă este vorba să achiziţioneze produse proaspete.
Oamenii de ştiinţă sugerează că descoperirile lor pot fi folosite de reprezentaţii magazinelor pentru a-şi îmbunătăţi vânzările.
De asemenea, studiul a arătat că mare parte dintre cumpărători acordă o mai mare atenţie numărului de clienţi care aşteaptă la coadă şi mai puţin vitezei cu care se avansează.
Citește pe alephnews.ro: Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că tu, eu și toți din țară avem puterea
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Florin Piersic este în pericol și trebuie dus de urgență la Viena! Scandal uriaș generat de evenimentele din spital
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe