"Las Fierbinţi" revine la Pro TV, în 3 octombrie, cu cel de-al patrulea sezon

"Las Fierbinţi", cel mai de succes serial românesc al ultimilor zece ani, revine la Pro TV, în 3 octombrie, în fiecare joi, de la ora 20.30, informează televiziunea.

1201 afișări
Imaginea articolului "Las Fierbinţi" revine la Pro TV, în 3 octombrie, cu cel de-al patrulea sezon

"Las Fierbinţi" revine la Pro TV, în 3 octombrie, cu cel de-al patrulea sezon

Fie că îl vor vedea pe Celentano (Adrian Văncică) etalându-şi talentul în a face tatuaje, fie că o vor auzi pe Geanina (Anca Dumitra) cântând sau vor afla ce plan are Bobiţă (Mihai Bobonete) cu Aspirina (Mirela Oprişor) pentru a se îmbogăţi şi pe cine pune ochii Dalida (Ecaterina Ţugulea), telespectatorii Pro TV au divertismentul garantat în fiecare seară de joi.

În noul sezon, fiecare personaj din "Las Fierbinţi" va fi din nou pus în situaţii neaşteptate.

"Pot să vă spun că a fost destul de complicat de filmat la un moment dat, tocmai datorită propunerilor scenaristului, care sunt într-un mare fel. E un sezon foarte bun şi o spun aşa, cu mâna pe inimă. Nu de puţine ori, în timp ce citeam scenariul episoadelor, m-am trezit zicând: «Nu cred, nu se poate, vai cum e asta!». De asta spun că e un sezon foarte bun", spune Costi Diţă, interpretul simpaticului Giani. "O să îşi facă analizele", mai spune actorul despre personajul său.

"Nu vă spun însă şi cum vor ieşi analizele şi unde o să ducă treaba asta. Mai pot spune că vor exista şanse mari ca el să devină tată. Atât, nu zic mai mult", a completat actorul. Una dintre surprizele cele mai mari pe care le rezervă Giani este familia lui, care îşi face apariţia în cel de-al patrulea sezon "Las Fierbinţi". "Toţi ştim cum e el şi ce face, dar nu ştim cum arată familia lui, mama, tata şi fraţii, cum se comportă ceilalţi membri ai familiei, unde au fost până acum şi aşa mai departe. O să aflaţi toată povestea vieţii lui până în prezent".

La rândul ei, Anca Dumitra mărturiseşte ce o aşteaptă pe Geanina, personajul ei, în noul sezon. "Sezonul patru păstrează traiectoria trasată în cele deja trei sezoane ale serialului. În ce o priveşte pe draga mea Geanina, îndeletnicirile şi preocupările sale devin din ce în ce mai interesante şi mai variate, iar ea nu conteneşte să le întâmpine de fiecare dată, cu aceeaşi uimire şi bucurie caracteristică. Situaţiile sunt proaspete, haioase şi pline de voie bună, ca şi personajele. Peripeţiile ei sunt jucăria mea, de care mă bucur deja de ceva timp şi de care sper să mă mai bucur multă vreme de-acum încolo. Naivitatea este în continuare fruntaşă în cartea sa de vizită, iar păţaniile sale au savoarea obişnuită tocmai datorită acestei deprinderi", a spus Anca Dumitra.

Şi primarul Vasile (Gheorghe Ifrim) este din nou pregătit să pună la cale cele mai nebănuite planuri de a-şi atrage foloase, sub pretextul binelui localităţii pe care o păstoreşte. "Vasile e tot Vasile: încearcă să facă afaceri care nu îi ies, încearcă să dea tunuri care se dovedesc a fi falimentare, e păcălit de alţii care vin şi îi propun tot feluri de proiecte înşelătoare. Sigur că Vasile are o responsabilitate faţă de sat, însă nu e un primar care doreşte binele satului, ci mai degrabă urmăreşte binele personal: daca e să asfalteze drumurile, de exemplu, o face cu condiţia să îi iasă şi lui ceva", spune actorul.

De asemenea, odată cu lansarea celui de-al patrulea sezon al serialului, orice român poate avea buletin de "Las Fierbinţi". Acest lucru se întâmplă datorită noii campanii lansate de Pro TV care generează celor care intră pe pagina dedicată, buletindelasfierbinti.protv.ro, un adevărat buletin cu care pot intra, toamna aceasta, în cea mai nebună gaşcă. Cei care accesează pagina buletindelasfierbinti.protv.ro trebuie să îşi aleagă unul dintre cele nouă personaje fierbinţene alături de care vor da un test pentru obţinerea buletinului. Fiecare test conţine trei întrebări video adresate de personajul ales, cu mai multe variante de răspuns "Las Fierbinţi style".

La final, după parcurgerea testului, se generează un buletin personalizat, cu ajutorul căruia "fierbinţenii" se pot lăuda apoi pe Facebook. Aceasta este a doua campanie digitală din 2013 lansată de Pro TV după "LIKE Fierbinţi" - primele episoade din istorie cu final decis de fani, în funcţie de numărul de like-uri (likefierbinti.protv.ro).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici