- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (12.07.2012, 18:00)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
LOGO-UL, trecut şi prezent. Cum s-au schimbat de-a lungul timpului simbolurile marilor companii - FOTO
Logo-urile marilor companii internaţionale s-au schimbat mult de-a lungul timpului, acestea arătând în prezent complet diferit faţă de varianta lor iniţială.
5039 afișări
LOGO-UL, trecut şi prezent. Cum s-au schimbat de-a lungul timpului simbolurile marilor companii
Când te gândeşti la Microsoft în minte îţi poate veni imaginea miliardarului Bill Gates, a unui PC sau a logo-ului companiei, care este reprezentat de numele firmei scris cu caractere îngroşate şi italice.
Însă, la începutul anilor '70, creatorii companiei s-au gândit la un logo diferit, în stil groovy, ţinând cont de faptul că în acea perioadă literele mari şi ritmurile disco erau la modă. Pentru a-l face şi mai interesant, numele companiei a fost separat în două cuvinte: "Micro" şi "Soft", scrie Daily Mail.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
-
Sectorul din Bucureşti campion şi cel condaş la absorbţia de fonduri europene. Doar 3 din 10 euro programaţi în ultimii patru ani au fost cheltuiţi în Capitală
-
Hristos a Înviat! Paştele, cea mai importantă sărbătoare a creştinătăţii. Istoric al sărbătorii
-
Rusia a emis un mandat de arestare pe numele lui Zelenski. Reacţia Ucrainei
Logo-urile altor faimoase companii mondiale au cunoscut o transformare şi mai radicală de la design-ul original:
În 1940, fraţii Dick şi Mac McDonald şi-au deschis restaurantul McDonald's în San Bernardino, California. Ray Croc s-a alăturat afacerii ca agent în 1955, a cumpărat ulterior lanţul de restaurante şi a supravegheat extinderea la nivel mondial.
Gigantul producător japonez Nissan Motor Company a apărut în iunie 1934, după preluarea companiei Datsuns. Până în 1960, firma şi-a creat un renume pe piaţa din SUA, cu Datsun Roadster.
Cu un slogan precum "Tu apeşi pe buton, noi facem restul", George Eastman a pus în mâinile consumatorilor din toată lumea prima cameră foto simplă în 1888. După mai mulţi ani de dominare a pieţei, compania Kodak a eşuat în era digitală şi a fost nevoită să solicite intrarea în insolvenţă în ianuarie 2012.
Proiectul Mozilla a apărut în 1998. În primul an de existenţă, o nouă comunitate de membri a contribuit la funcţionarea acestui browser. După mai mulţi ani de dezvoltare, Mozilla 1.0 a fost prezentat în 2002. Până în acel moment, peste 90 la sută dintre internauţi foloseau motorul de căutare Internet Explorer.
Grupul IT Apple a început ca Apple Computers inc în 1976, fiind creaţia prietenilor Steve Jobs, Steve Wozniak şi Ronald Wayne. Compania a fost creată în garajul casei lui Jobs din California, iar logo-ul iniţial era o referinţă la legea atracţiei universale a lui Isaac Newton. Cinci decenii mai târziu, produsele companiei, precum computerele, iPod-urile, iPad-urile şi iPhone-urile sunt un must-have, iar valoarea firmei a ajuns la 600 de miliarde de dolari.
Compania japoneză Canon a fost fondată în 1934, cu numele Kwanon, după numele unei zeiţe budiste. În următorul an, numele a fost schimbat în Canon odată cu lansarea primei camere de 35mm. Jumătate de secol mai târziu, compania a lansat prima sa cameră digitală. În 2012, Canon se bucură de 20 la sută din cota de piaţă a camerelor digitale, oferind sute de modele pentru amatori şi profesionişti. În 2007, compania a vândut peste 250 de milioane de camere video, mai multe decât orice altă firmă.
Citește pe alephnews.ro: Cafea sau ceai dimineața? Ceea ce bei îți reflectă personalitatea
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Cum a reuşit o tânără să construiască o afacere cu care face milioane de dolari şi unde lucrează doar trei ore pe săptămână cu mai puţini bani de cât dau unii pe o pereche de pantofi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ce a putut să scrie o tânără din Gorj pe salata boeuf, de Paşte? Au râs cu lacrimi când au văzut mesajul genial
CANCAN.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:10
-
astăzi, 09:37