Păpuşa Barbie, alături de fotomodele celebre, în ediţia aniversară a publicaţiei Sports Illustrated

O păpuşă Barbie din plastic va apărea în ediţia aniversară a revistei Sports Illustrated, care sărbătoreşte 50 de ani de la apariţia primului număr Sports Illustrated Swimsuit Issue.

223 afișări
Imaginea articolului Păpuşa Barbie, alături de fotomodele celebre, în ediţia aniversară a publicaţiei Sports Illustrated

Păpuşa Barbie, alături de fotomodele celebre, în ediţia aniversară a publicaţiei Sports Illustrated (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Celebra păpuşă Barbie va apărea într-un costum de baie alb-negru pe care l-a purtat când a fost lansată pe piaţă, în 1959, alături de o suită de fotomodele care au apărut, de-a lungul anilor, în Sports Illustrated, în cadrul unei campanii publicitare a companiei producătoare de jucării Mattel, realizată în colaborare cu revista americană.

"Barbie este o legendă de sine stătătoare, cu peste 150 de cariere şi o marcă evaluată la 3 miliarde de dolari. Se află în compania aleasă a altor legende, cum ar fi Heidi Klum şi Christie Brinkley", a spus Michelle Chidoni, purtătoarea de cuvânt a companiei Mattel, care produce păpuşile Barbie.

Coperta revistei va fi dezvăluită joi, în emisiunea "Jimmy Kimmel Live!", iar publicaţia va apărea pe piaţă pe 18 februarie.

Publicaţia Sports Illustrated este editată de Time Inc. - parte din grupul de media american Time Warner -, care publică în prezent circa 130 de titluri (21 de titluri numai în SUA), printre care se mai numără Time, Fortune şi People.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici