- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (14.10.2013, 19:03)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Persoanele care mănâncă floricele de porumb, imune la reclamele proiectate în cinematografe
Persoanele care mănâncă floricele de porumb în sălile de cinematograf sunt imune la reclamele proiectate înainte de difuzarea filmelor, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din oraşul german Köln.
608 afișări
Persoanele care mănâncă floricele de porumb, imune la reclamele proiectate în cinematografe (Imagine: Shutterstock)
Floricelele de porumb mâncate în cinematograf pot fi iritante nu doar pentru vecinii de scaun din sală, ci şi pentru creatorii de reclame, întrucât mestecatul face ca publicitatea difuzată înaintea filmelor să devină ineficientă, afirmă autorii acestui studiu.
Creatorii de reclame reuşesc să "imprime" numele unor mărci în creierele spectatorilor deorece buzele şi limba privitorului simulează în mod automat, instinctiv, pronunţia noului nume - al mărcii respective - atunci când acesta este auzit pentru prima dată. De fiecare dată când acel nume este reauzit, gura persoanei în cauză practică pronunţia acestuia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
-
Sondaj Avangarde: Gabriela Firea a urcat pe locul 2 în topul preferinţelor bucureştenilor
-
Tradiţii şi obiceiuri în Duminica Floriilor. Care este superstiţia pentru fetele nemăritate
-
Mesajul lui Marcel Ciolacu de Florii: Vă urez tuturor o duminică binecuvântată
Autorii studiului, publicat în Journal of Consumer Psychology, sunt de părere că acest "discurs interior" poate fi perturbat de masticaţie, un proces care face ca efectul repetiţiei să devină ineficient, informează guardian.co.uk.
În cadrul acestui experiment, cercetătorii germani au invitat un grup de 96 de persoane într-o sală de cinema pentru a viziona un film, care a fost precedat de o serie de reclame. Jumătate dintre participanţi au primit pungi cu floricele de porumb, iar ceilalţi au primit cuburi de zahăr care se dizolvă foarte repede în gură.
Un test realizat la finalul proiecţiilor a evidenţiat faptul că reclamele nu au avut niciun efect asupra acelor spectatori care au mâncat popcorn în timpul calupului de publicitate. Ceilalţi spectatori au prezentat reacţii psihologice pozitive faţă de produsele promovate cu ajutorul reclamelor vizionate în sala de cinematograf.
Sascha Topolinski, unul dintre autorii studiului, consideră că rezultatele experimentului ar putea pune sub semnul întrebării vânzarea de astfel de produse în sălile de cinematograf.
Citește pe alephnews.ro: „Spionii” ajung în Germania. Șase persoane au fost au fost acuzate că ar spiona pentru Rusia și China
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
VIDEO Coman & co., distracție “nebună” în toiul nopții după ce FCSB a luat titlul de campioană în Superliga! “Te iubesc…”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe