- Home
- Life-Inedit
- (09.12.2009, 14:26)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reclamele TV cu Tiger Woods, scoase din prime time
Reclamele TV în care apărea jucătorul de golf Tiger Woods au fost scoase de posturile TV americane din prime time, după apariţia de informaţii referitoare la relaţiile extraconjugale ale acestuia, informează presa americană.
46 afișări
Reclamele TV cu Tiger Woods, scoase din prime time (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Potrivit statisticilor Nielsen, ultima reclamă în prime time în care a apărut Woods a fost un spot Gillette cu durata de 30 de secunde, difuzat pe 29 noiembrie.
Popularitatea sportivului a scăzut după informaţiile referitoare la aventurile sale extraconjugale, apărute după ştirea referitoare la accidentul de maşină pe care acesta l-a avut în apropierea reşedinţei sale din Orlando.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Moscova reacţionează la declaraţiile lui Macron şi David Cameron: Este o escaladare directă a tensiunilor în jurul conflictului ucrainean
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
Potrivit mai multor publicaţii americane, Tiger Woods are contracte de publicitate încheiate cu Accenture Plc, Nike Inc., brandul Gatorade al PepsiCo, ceasurile Tag Heuer International, Electronic Arts şi brandul Gillette al Procter & Gamble.
Potrivit estimărilor revistei Forbes, Woods are venituri anuale de 110 milioane de dolari din contracte de sponsorizare şi turnee şi se afla, în iunie, pe locul patru în topul celor mai bine plătite vedete.
Potrivit Radaronline.com, Gatorade a renunţat la contractul de imagine pe care îl avea cu Tiger Woods, dând publicităţii un comunicat de presă în care menţionează însă că decizia "nu a avut nicio legătură cu scandalul în care este implicat Woods, fiind luată înaintea declanşării acestuia".
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Puncte cheie din interviul extins al lui Macron cu The Economist. Xi Jinping, surpriza interviului: „China nu-și dorește o Rusie care destabilizează, un Iran cu arme nucleare sau un Orient Mijlociu cufundat în haos”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:34
-
ieri, 22:00