- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (18.11.2014, 18:40)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Patru noi tipologii masculine au înlocuit metrosexualul
Anii 1990 au reprezentat o piatră de hotar pentru bărbatul modern, care a acceptat că nu este nicio problemă să folosească o cremă hidratantă, astfel apărând metrosexualul, dar, în prezent, bărbaţii sunt împărţiţi în patru mari tipologii.
1332 afișări
STUDIU: Patru noi tipologii masculine au înlocuit metrosexualul (Imagine: Shutterstock)
Noua "specie" de bărbaţi din anii 1990 a devenit atât de obişnuită încât a fost nevoie de un termen pentru a-i descrie pe indivizii care îi aparţineau. Astfel a apărut termenul "metrosexual", cu reprezentanţi de seamă ca David Beckham şi Cristiano Ronaldo în lumina reflectoarelor.
Dar, de atunci, bărbaţii tineri au devenit din ce în ce mai buni cunoscători ai produselor de îngrijire personală, iar mulţi nu găsesc acum nicio problemă în a petrece ore întregi în faţa oglinzii sau o zi întreagă la solar sau în saloane de înfrumuseţare, pentru epilat, bronzat, tuns, ras şi frezat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Adoptarea crescândă a acestui comportament face ca termenul "metrosexual" să fie practic inutil, în prezent, existând mai multe tipologii masculine, potrivit unui studiu citat de dailymail.co.uk.
Un studiu realizat de compania Braun, specializată în produse de îngrijire pentru bărbaţi, a identificat patru noi tipuri masculine, cu ajutorul unui juriu format din specialişti în domeniul produselor şi saloanelor de îngrijire pentru bărbaţi.
Astfel, juriul a împărţit bărbaţii în Mandrogini, Mustăcioşi mainstream, Metro-flăcăi şi Remantici şi a stabilit principalele trăsături ale fiecărei tipologii.
Mandroginul este practic un afront adus adepţilor vechilor stereotipuri potrivit cărora bărbatul heterosexual trebuie să fie vânjos, dur, cu aspect neîngrijit. Sesiunile zilnice de exerciţii fizice şi "tras de fiare" îl menţin în formă şi la fel de atrăgător ca Ronaldo. Ritualul său de îngrijire presupune bronzare şi epilare cât de des se poate, muşchi umflaţi şi ochii învârtindu-se mereu în jur pentru a identifica posibilii rivali care arată mai musculoşi decât ei. Mandroginul este narcisist. Arată bine pentru el însuşi şi nu-şi poate lua ochii de la oglinda în faţa căreia se forţează să ridice cât mai multe greutăţi pentru a-şi vedea muşchii umflându-se.
Mustăciosul mainstream nu e chiar un hipster, dar şi-a dat seama de curând că a atins vârful privind pilozitatea facială. Barba lui nu va fi niciodata mai deasă decât acum. Inspirat de mişcarea Movember, eveniment anual care celebrează mustaţa, în luna noiembrie, Mustăciosul mainstream are ca scop reinventarea benzii păroase de sub nas, transformarea ei într-un obiect de uz personal. La nivel de ritual de îngrijire, orice ar face e original, ceilalţi neavând curajul sau imaginaţia necesară. Mustaţa e folosită ca simbol al noii personalităţi, al redefinirii aspectului lor estetic.
Metro-flăcăul este o reinterpretare a tocilarului şic. Este pasionat de tehnologie, este expertul digital care le ştie pe toate şi care visează algoritmi şi aplicaţii mobile. E la curent cu cele mai cool dispozitive, ştie ce merită banii şi ce nu. Faţă de deceniul trecut, un tricou gri şi o pereche de blugi sunt acum doar reminiscenţe ale unui coşmar legat de modă. Mark Zuckerberg, cu colecţia sa de tricouri gri, nu se încadrează deloc aici. Metro-flăcăul este un carierist, dar foloseşte sugestiile soţiei sau prietenilor pentru a-şi îmbunătăţi aspectul.
Remanticul este un romantic renăscut. Este suav, sofisticat şi se învârte în cercurile înalte ale societăţii. Remanticul este cel care dă tonul tendinţei, cu costuri uriaşe la nivel financiar, dar el şi le va permite întotdeauna. Maşini de lux, costume scumpe personalizate, orice ar fi, oricât de scump, remanticul le are. Bărbatul remantic va face orice să arate că este cel mai bun. Niciun program de exerciţii nu este prea dur pentru el, niciun regim nu este prea costisitor. Remanticul cere ca totul să fie la superlativ, atât în ceea ce-l priveşte, cât şi legat de cei din jur.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe