Tatuaje gratuite pentru angajaţii noi. Un grup hotelier a implementat campania pentru a atrage personal de excepţie

  • În lumea tăioasă a ospitalităţii post-pandemice, obţinerea celor mai buni angajaţi este esenţială.
  • Un grup hotelier a decis să atragă personal de excepţie, oferindu-le un tatuaj gratuit, dacă vor rămâne şase luni.
680 afișări
Imaginea articolului Tatuaje gratuite pentru angajaţii noi. Un grup hotelier a implementat campania pentru a atrage personal de excepţie

Tatuaje gratuite pentru angajaţii noi. Un grup hotelier a implementat campania pentru a atrage personal de excepţie

Ruby Hotels din Germania, care deţine 16 proprietăţi în Europa, oferă noilor angajaţi până la 500 de euro pentru a-şi face un nou tatuaj, piercing sau tunsoare după ce împlinesc şase luni de muncă.
 
Şi la puţin peste o lună de când a început programul, în iunie, cererile de angajare la acest brand au crescut deja cu 25%, în ciuda faptului că este perioada vacanţelor de vară în Europa.
 
Având în vedere deficitul de personal din industria hotelieră din Europa, acesta este un rezultat foarte satisfăcător", a declarat pentru CNN, vicepreşedintele departamentului de resurse umane al Ruby.
 
Campania este în parte o campanie de atragere a atenţiei, a spus ea, dar, mai ales, este pentru a atrage genul de personal pe care îl doresc în hotelurile lor: „Jucători de echipă care apreciază caracterul, sufletul şi individualitatea", a scris compania într-o declaraţie.
 
Ruby vrea să îşi încurajeze angajaţii să îşi creeze povestea individuală de succes, să îşi arate propria personalitate şi să o pună în valoare şi la locul de muncă. Iubim oamenii cu personalitate şi asta vrem să transmitem", a adăugat Scheurer.
 
Scheurer, care are ea însăşi tatuaje, a declarat că: „Amestecul de caractere individuale este ceea ce creează atmosfera şi succesul Ruby".
 
Ea a continuat: „Tatuajele, piercingurile şi coafurile sunt ceva foarte personal. Sunt diferite pentru fiecare, emoţionale pentru fiecare, cu o semnificaţie. La Ruby, fiecare angajat poate şi ar trebui să fie el însuşi. Multe companii pretind acest lucru. Noi o dovedim cu această campanie”.
 
Şi dacă angajaţii actuali se simt excluşi, nu o vor face pentru mult timp. Schema a mers atât de bine încât au extins-o. Atunci când un angajat existent recrutează unul nou, marca va plăti un tatuaj pentru fiecare dintre ei.
 
Campania se va desfăşura până la sfârşitul anului.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici