- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (27.09.2014, 16:43)
- Bogdan Enache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Twitter va livra mesaje publicitare despre cinema utilizatorilor săi interesaţi de acest domeniu
Platforma online Twitter intenţionează să lanseze un nou sistem de livrare a mesajelor publicitare, care va monitoriza conţinutul dedicat industriei de cinema de pe acest site, pentru a le transmite utilizatorilor săi anunţuri publicitare în concordanţă cu gusturile lor în materie de filme.
62 afișări
Twitter va livra mesaje publicitare despre cinema utilizatorilor săi interesaţi de acest domeniu (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Potrivit theguardian.com, platforma de microblogging Twitter pregăteşte un nou sistem publicitar dedicat cinefililor, prin intermediul căruia mesajele care conţin referiri la filme vor fi folosite pentru generarea de anunţuri publicitare legate de gusturile fiecărui utilizator în parte.
"Analizele noastre recente arată că Twitter are o influenţă majoră asupra alegerii filmelor pe care utilizatorii doresc să le vadă. Nu numai că oamenii află despre noi producţii de cinema de pe Twitter, dar folosesc platforma pentru a decide ce film vor vedea şi apoi împărtăşesc cu prietenii experienţa din sala de cinema", a declarat, pentru The Hollywood Reporter, Jeffrey Graham, analistul şef al Twitter.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
În acest fel, Twitter încearcă să obţină venituri din conversaţia despre filme purtată de utilizatorii săi, livrând reclame relevante celor care vorbesc despre anumite filme. De exemplu, dacă un utilizator publică mesaje despre o producţie Marvel, Twitter poate livra reclame celor care vorbesc nu numai despre film în sine, ci şi celor care fac referire la un personaj din peliculă sau din la alte producţii Marvel, dar şi la alte filme cu supereroi sau orice alte cuvinte cheie care apar în discuţii. Noul sistem foloseşte o strategie similară celei utilizate deja de platforma online pentru reclamele livrate fanilor anumitor show-uri de televiziune.
Publicitatea adaptată preferinţelor utilizatorilor, folosită deja de o perioadă îndelungată de către compania Google prin sistemul AdWords, este utilizată de tot mai multe platforme de socializare online. Instagram este cel mai recent exemplu, după ce a lansat un program de publicitate specializat pentru aplicaţia de partajare de fotografii.
Citește pe alephnews.ro: Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Locul din România în care oamenii s-au întors în timp, în 1888. Cel mai ciudat fenomen din 2024 se desfășoară în județul Buzău
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe