Un serial TV despre "culisele" apariţiei platformei Twitter, produs de Lionsgate

Un serial de televiziune despre apariţia Twitter, una dintre cele mai populare platforme de socializare, va fi realizat de compania americană Lionsgate TV, după adaptarea cărţii "Hatching Twitter: A True Story of Money, Power, Friendship and Betrayal", de Nick Bilton.

41 afișări
Imaginea articolului Un serial TV despre "culisele" apariţiei platformei Twitter, produs de Lionsgate

Un serial TV despre "culisele" apariţiei platformei Twitter, produs de Lionsgate (Imagine: Arhiva Mediafax Foto / AFP)

Scriitorul Nick Bilton va realiza scenariul, acesta fiind şi producătorul serialului, informează bbc.co.uk.

"Hatching Twitter" dezvăluie povestea celor patru prieteni care au creat una dintre cele mai populare platforme de socializare din lume.

Potrivit unei declaraţii din partea companiei producătoare, cartea "pune accent pe relaţiile, competiţiile şi trădările" din spatele "scenei".

"Twitter a transformat aproape fiecare aspect al vieţii noastre, de la politică la afaceri şi la prietenie şi nu pot să mă gândesc la o poveste mai captivantă adaptată pentru televiziune", a spus Kevin Beggs, preşedintele Lionsgate Television Group.

"Cartea scrisă de Nick are toate elementele pentru o dramă extraordinară, cu personaje complexe, lupta pentru putere şi prietenii trădate", a mai afirmat acesta.

"Povestea «Hatching Twitter» se adresează într-adevăr unei generaţii care a căutat prietenia prin intermediul tehnologiei", a declarat scriitorul.

Nick Bilton a adăugat: "Sunt încântat să lucrez cu Allison Shearmur (producătorul executiv, n.r.) şi că Lionsgate va adapta cartea mea despre putere, trădare şi miliardele de dolari care se învârt în Silicon Valley".

Lionsgate a realizat cu succes numeroase adaptări de carte, inclusiv "Jocurile foamei/ The Hunger Games" şi "Amurg/ Twilight", care împreună au avut încasări de 4 miliarde de dolari la nivel mondial.

De asemenea, compania a produs "Orange is the New Black", serial care va fi lansat pe Netflix în luna iulie şi care a fost nominalizat la Globul de Aur 2014.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici