Victoria's Secret şi-a anulat show-ul anual. Decizia luată de compania care deţine casa de modă

Ediţia de anul acesta a show-ului casei de modă Victoria's Secret, considerat mult timp unul dintre evenimentele majore ale culturii pop, a fost anulată din cauza audienţelor mici şi a criticilor potrivit cărora promovează sexismul şi lipsa de diversitate, potrivit bbc.com.

2062 afișări
Imaginea articolului Victoria's Secret şi-a anulat show-ul anual. Decizia luată de compania care deţine casa de modă

Show-ul Victoria's Secret, anulat din cauza audienţelor scăzute

Show-ul a fost lansat în 1995 şi, o perioadă, a atras milioane de telespectatori anual. Însă ediţia de anul trecut a avut cele mai mici audienţe şi a atras critici potrivit cărora show-ul promovează sexismul şi lipsa de diversitate în ceea ce priveşte modelele şi este depăşit.

Reprezentanţii L Brands, compania care deţine casa de modă, spun că este important să îşi dezvolte strategia de marketing.

Săptămâna aceasta, compania a făcut public raportul financiar pe cel de-al treilea trimestru, anunţând pierderi de 252 de milioane de dolari.

La show-ul anual participau de obicei cele mai celebre supermodele, care purtau ţinute sexy elaborate.

Evenimentul a impulsionat carierele multor supermodele, precum Tyra Banks, Heidi Klum şi Miranda Kerr.

Brandul s-a confruntat în ultimii ani cu multe controverse.

Astfel, anul trecut, casa Victoria's Secret a fost ţinta criticilor după ce unul dintre şefii companiei, Ed Razek, a declarat într-un interviu pentru publicaţia Vogue că brandul nu va angaja pentru tradiţionala defilare anuală modele transsexuale şi supraponderale.

"Nu. Nu cred că ar trebui să facem asta. De ce nu? Pentru că show-ul este o fantezie. Este un produs de divertisment special de 42 de minute", a declarat Razek.

Acesta a mai spus că nici modele supraponderale nu vor fi incluse în acest show în viitor, pentru că "nimeni nu a părut interesat de aşa ceva" în 2000, când s-a încercat acest lucru.

Ulterior, Razek şi-a cerut scuze pentru aceste comentarii printr-un comunicat publicat pe conturile din social media ale casei de modă, iar, la începutul acestui an, a părăsit compania.

De asemenea, L Brands s-a confruntat cu un val de publicitate negativă din cauza relaţiei de prietenie dintre Les Wexner, fondatorul companiei, şi miliardarul american Jeffrey Epstein, care, în luna august, s-a sinucis în celula sa de la o închisoare din New York. Miliardarul american, un fost apropiat al lui Bill Clinton şi Donald Trump, era arestat pentru trafic de minori, în New York şi Florida, în perioada 2002 - 2005, fapte pentru care risca o pedeapsă de până la 45 de ani de închisoare. Miliardarul, care a murit la vârsta de 66 de ani, pledase nevinovat.

Wexner l-a angajat pe Epstein în calitate de consilier, dar a rupt relaţiile cu acesta în 2007 şi anterior l-a acuzat de deturnare de fonduri.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici