- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Drulă: Nu există o soluţie magică pentru circulaţia pe Valea Prahovei
- Nu există o soluţie magică pentru descongestionarea traficului auto pe Valea Prahovei, a declarat duminică la Digi24 ministrul Transporturilor Cătălin Drulă
- Ministrul a anunţat că de săptămâna viitoare va începe lucrul la proiectul tehnic al autostrăzii Comarnic-Braşov.
Sursa foto: Mediafaxfoto
Proiectul ar urma să fie livrat în 30 - 36 de luni şi ar urma să prevadă soluţii de ocolire a punctelor sensibile, printr-un tunel de 4 km la Buşteni şi un tunel de 2 km la Sinaia.
„Nu există o soluţie magică pentru traficul printr-o vale”, a spus ministrul, care a calificat unele soluţii din trecut pentru traficul din zonă drept „chinuitoare şi fără fluenţă”, trecând de exemplu prin albia râului Prahova.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Xenotransplantul prinde avânt în domeniul chirurgiei. Primii rinichi de porc au fost deja transplantați cu succes la doi pacienți
-
Devansarea alegerilor prezidenţiale, promulgată de Klaus Iohannis
-
KFC închide temporar într-o ţară cu zeci de milioane de locuitori. Compania invocă situaţia economică, dar presa locală spune că are loc un boicot naţional
-
Ţara în care dacă reuşeşti să îţi iei o casă nu ai nicio garanţie că o poţi păstra
În context, ministrul a vorbit de o serie de proiecte prioritate prinse în bugetul acestui an, enumerând autostrada Sibiu - Turda, drumul expres Craiova - Piteşti, centura oraşului Bucureşti, autostrada Transilvania, A7 şi A8. Pentru aceasta, bugetul pentru investiţii al CNAIR va fi de 8 miliarde de lei, pentru căile ferate vor fi alocaţi 3 miliarde de lei şi 500 de milioane de lei pentru Metrorex.
Cătălin Drulă a vorbit şi de un nou drum, de 4 km, care va ocoli actualul drum prin care se intră în România din Bulgaria la Giurgiu şi care va asigura o intrare decentă în ţară.
Ministrul spune că ministerul va aplica o nouă strategie, care implică trasarea de noi drumuri şi nu lăţirea acestora, în condiţiile în care în prezent traseele trec prin localităţi şi se aplică restricţiii de viteză iar pericolul de accident este sporit. Drulăî a pferit exemplul drumului Bucureşti - Tîrgovişte, care în proporţie de 53% trece prin localităţi şi unde în locul unei modernizări a fost preferată soluţia unui nou traseu de drum expres. Investiţia este comparabilă ca preţ, a precizat ministrul.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO