- Home
- Politic
- PITEŞTI, (30.06.2016, 13:33)
- Cristina Cazacu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Video Autostrada Piteşti-Sibiu. Premierul Dacian Cioloş, la uzina Dacia: Studiul de fezabilitate ar trebui terminat în 2016 - VIDEO
Studiul de fezabilitate pentru Autostrada Piteşti-Sibiu ar trebui terminat până la finele acestui an, a declarat premierul Dacian Cioloş, aflat, joi, în vizită la Uzina Automobile Dacia de la Mioveni, transmite corespondentul MEDIAFAX.
3460 afișări
"Ştiu că aici este unanimitate, atât conducerea Uzinei Dacia, cât şi muncitorii (sindicatele) sunt direct interesaţi de avansarea proiectului autostrăzii Piteşti -Sibiu. Am confirmat conducerii Uzinei că acest proiect rămâne în priorităţile pe care le avem în ceea ce priveşte construcţia de autostrăzi. Avem şi finanţarea. Obiectivul nostru este să finalizăm studiul de fezabilitate, care, după cum ştiţi, din cauza modului defectuos cum el a fost gândit şi licitat de la început a trebuit să prelungim contractul pentru finalizarea lui", a declarat premierul Dacian Cioloş.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vor să apere România, dar nu prea au cu ce. MApN anunță rezultate dezastruoase la proba sportivă în rândul candidaților la postul de „soldați profesioniști”
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Potrivit acestuia, obiectivul guvernanţilor este ca până la sfârşitul anului să fie terminat un studiu de fezabilitate "bun şi consistent", care "să permită apoi un proiect tehnic" şi construcţia autostrăzii astfel încât calendarul existent în Master Planul de transport să poată fi menţinut.
Totodată, proiectul de autostradă va fi şi parte Legii Centenarului, care va vea o componentă de infrastructură prioritară pentru România, a adăugat Cioloş.
"Legea Centenarului va sublinia nu doar priorittaea acestor proiecte, dar şi un cadru instituţional administrativ care să permită accelerarea acestor proiecte de investiţii. Deci, din acest punct de vedere, întrebarea care se pune nu mai este dacă autostrada Piteşti -Sibiu va fi construită, ci cât de repede vom reuşi să finalizăm acest proiect, care este o prioritate", a adăugat premierul.
Lucrările geotehnice din cadrul studiului de fezabilitate pentru autostrada Piteşti- Sibiu au fost începute în 2015, iar la finalul acestora vor începe lucrările propriu-zise.
Sibiu-Piteşti este una dintre cele mai aşteptate autostrăzi din România, inclusiv de către Uzina Dacia. Traseul porneşte de la capătul actualei autostrăzi Bucureşti-Piteşti şi va continua către Curtea de Argeş. De acolo porneşte către un nod rutier la Tigveni unde se va intersecta cu Drumul Judeţean 678A care leagă acum Curtea de Argeş de Râmnicu-Vâlcea, prin E81, după care urcă spre Nord, spre satul Văleni. De acolo traseul autostrăzii virează spre Vest, unde vor fi construite două tuneluri, de 500, respectiv 700 de metri lungime, după care traseul va intra pe Valea Oltului, la Călimăneşti, care practic va conecta şi Râmnicu-Vâlcea la autostradă. Pe Valea Oltului urmează şi cea mai lungă succesiune de tuneluri de 600, 1.150, 1.400, 250, 250, 650 şi 2.800 de metri. Următorul nod rutier este în apropierea localităţii Racoviţa după care drumul continuă pe Valea Oltului până la Boiţa unde în viitor va fi construită legătura cu autostrada Făgăraş Sibiu.
Următorul nod rutier este la Veştem, unde se intersectează cu actualul drum Sibiu-Braşov, după care se va realiza conexiunea cu actuala centură a Sibiului construită deja.
Citeşte şi: Cioloş: Propunem un proiect dedicat Centenarului Unirii care va viza şi autostrada Tg.Mureş-Iaşi
Citeşte şi: Ministrul Transporturilor va da luni explicaţii despre autostrada Transilvania în faţa deputaţilor
Citeşte şi: Ministrul Transporturilor: Peste 75 de kilometri de autostradă vor fi inauguraţi în 2016
Citeşte şi: PNL cere comisii de anchetă în Parlament, pe Fondul de rezervă a Guvernului şi Autostrada Comarnic
Citește pe alephnews.ro: Îți citește Poliția mesajele? Europol vrea să elimine criptarea din WhatsApp și Signal. Care sunt argumentele invocate
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum depășești emoțiile atunci când ai un interviu de angajare? Onestitatea, principala miză a ambelor părți
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De la Floreasca, l-au internat la Obregia. Mititelu Jr., mutat la 'Spitalul 9'! Ce au constatat medicii + câte zile îl vor ține la psihiatrie
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Armata OBLIGATORIE în România? ANUNȚUL lui Iohannis! AVERTISMENT cutremurător privind RĂZBOIUL în Europa
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe