- Home
- Social
- CONSTANŢA , (12.12.2019, 15:20)
- Andrei Leonte
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cazul navei cu oi răsturnate în Portul Midia, fără precedent. Vasul, tot pe mare la 19 zile de la incident
Nava încărcată de zeci de mii de oi şi răsturnată în Portul Midia este tot pe mare, la 19 zile de la incident. Administraţia Porturilor Maritime spune că este vorba despre un caz fără precedent, pentru că nu poate interveni la navă în aşa fel încât să fie adusă la mal.
1627 afișări
Nava cu oi răsturnată în Portul Midia, tot pe mare de 19 zile. Cazul nu are precedent
Administraţia Porturilor Maritime, instituţia care se ocupă de nava răsturnată la Midia, nu are capacitatea să întoarcă nava pe poziţie şi să o aducă la mal, motiv pentru care a cerut oferte de la firme să găsească una care are echipamenele necesare.
Pentru că este o premieră şi nu s-au mai confruntat cu o astfel de situaţie, reprezentanţii APMC spun că nu pot estima când va fi rezolvată situaţia.
Într-un răspuns pentru MEDIAFAX, Daniela Şerban, directorul Porturilor Maritime Constanţa, a transmis joi că se fac toate demersurile legale pentru a rezolva situaţia navei sub pavilion Palau răsturnată pe 24 noiembrie în Portul Midia şi că instituţia pe care o conduce a lansat o solicitare de oferte pentru a desemna firma care se va ocupa de ranfluarea navei:
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
-
Sâmbăta Mare. Lumina Sfântă soseşte în această seară în România. Semnificaţia momentului
-
Blocaj pe calea ferată. Trei trenuri afectate de o locomotivă defectă
-
Dieta verde încetineşte evoluţia cancerului de prostată
„CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa nu poate realiza operaţiunea cu forţe proprii, neavând utilajele necesare. Din acest motiv, au fost începute demersurile în vederea solicitării de oferte, conform legii, pentru a putea decide ce firmă va interveni efectiv pentru ranfluarea navei. Atunci când vor fi depuse ofertele, CN APM va lua rapid o decizie pentru a începe operaţiunea”, a transmis CNAPMC.
Reprezentanţii Porturilor Maritime nu pot estima însă când va fi terminată operaţiunea, ţinând cont că nu s-au mai întâlnit cu un astfel de caz până acum: „Acest caz nu are precedent, iar din acest motiv este dificil de estimat când va fi finalizată operaţiunea. Trebuie luate în calcul valoarea, soluţia tehnică a firmei care va face ranfluarea, dar va fi foarte importantă şi durata operaţiunii pe care o va propune în ofertă”.
În ceea ce priveşte pericolul ecologic de infestare a apei şi a aerului în zonă, APMC a transmis că nava este înconjurată cu baraje antipoluante şi că până acum nu au fost întregistrate scurgeri de combustibil.
„Zona este monitorizată continuu pe apă şi pe uscat din 3 în 3 ore. Nu au apărut irizaţii de combustibil şi se intervine dacă mai ies la suprafaţă leşuri de animal. După incident, CN APM SA a acţionat şi a adunat toate cadavrele din apă, care au fost predate unei firme specializate pentru neutralizare. Acţiunea va continua dacă o impun condiţiile”, a transmis CNAPMC.
De asemenea, verificările CNAMPC sunt completate de Agenţia pentru Protecţia Mediului Constanţa, care monitorizează calitatea aerului din zonă.
Nava Queen Hind, sub pavilion Palau, s-a răsturnat pe 24 noiembrie în Portul Midia. Vasul era încărcat cu 14.600 de oi. În urma intervenţiei, autorităţile au reuşit să salveze doar 254 de animale. După incident, mai multe organizaţii internaţionale de protecţie a animalelor au protestat faţă de exportul de animale vii, iar subiectul a făcut înconjurul presei internaţionale, fiind dezbătut şi în Parlamentul European.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Citește și: Declaraţia controversată a unui lider USR: „Oricât ne-ar costa, merită scoşi romii din Centrul Vechi”. Cum a reacţionat după valurile de critici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Misterele din Cina cea de Taină. Semnalele care vorbesc despre sfârşitul lumii şi note muzicale ascunse în opera lui Da Vinci
CANCAN.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe